Havde selv tænkt på et knallerttandhjul, så vi er ikke langt fra hinanden
Men nu skal jo jeg jo ud og finde et edis modul, men hvor meget skal man have med? Hva burde sådan en fætter max koste? Skal jeg have den originale føler med, så jeg kan bruge den til cykeltandhjulet?
Og det ALLER VIGTIGSTE: Hvilken årgang, model skal jeg have det fra?
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power
I princippet skal der bare laves fra 60-1 til 36-1 ik? Et tandhjul fra en knallert er jo ikke magnetisk vel. Jeg har nogle gamle fiat remhjul med krans på vis jeg ikke husker helt galt, men der også den mulighed at man drejer den gamle krans af svinghjulet og laver en ny, Michael du kender manden der evt. kan lave den krans vis du tænker dig lidt om, nu vil jeg ikke nævne hans navn, men...... tænk
Kun hvis det er en Hall giver men da eids kører med en indugiver er det underordnet, da den kun kræver en stump metal der har magnetisk tiltræknings evne for at give en puls.
Knallerttandhjul er før brugt til EDIS, også her i DK.
ganske gement 36tands er lige til at bruge.
Henrik http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Turbomotor.dk bruger en tandhjul fra knallert og montere den på krumtapsremskive.Ja det virker fint.Den laver jo 370 hk ved 1,2 bar.Det er jo godt nok for en 1,6
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
Jamen det er jo rimlig nemt at få til at passe Men vi er enige om at tandhjulet skal være et 36tands hvor jeg derefter fjerner den ene tand, ik? Eller skal det være et 37tands
NMB1022 - èn kp60'er og en hulens masse 4g63 power