Jeg regner ikke med at bruge launch control, så det var da en brugbar løsning at sætte det som en midlertidig begrænser hvis der skulle være fare på færde
Montering og indkøring af mega squirt, samt korrekt valg.
Redaktør: Moderatorer
-
Carsten
- Medlem
- Indlæg: 245
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Spjældene bliver monteret på en måde så det ikke skriger i øjnene at det er spjældhuse der sidder monteret, men bare en alm indsugning med plenumkammer, og derudover vil jeg lave et motorskjold til at sætte ovenpå motoren for syns skyld og dette vil også skjule spjældene og bare ligne en ganske alm V6 motor. På banen vil jeg pille det af for at få optimal ydelse, men på gaden trækker den ganske fint som den gør og hvis den får 30HK ud af spjæld med plenum, er det også rigeligt.
Jeg regner ikke med at bruge launch control, så det var da en brugbar løsning at sætte det som en midlertidig begrænser hvis der skulle være fare på færde
..
Jeg regner ikke med at bruge launch control, så det var da en brugbar løsning at sætte det som en midlertidig begrænser hvis der skulle være fare på færde
-
Daigaard
- Mester Medlem
- Indlæg: 505
- Tilmeldt: 14 nov 2011, 22:31
- Geografisk sted: Skjern
- Kontakt:
Jesper H skrev:Hvis du ikke har tænkt dig at bruge launchcontrol, så kunne du bruge den som alternativ begrænser
Det var sku' ret snedigt, launch indgange i MS kunne du så koble sammen med "knappen" til table switch, så launch er activ når den kører på gade tabellerne - Nice
Steffen
______________________________
Mange tilfældig fejl er ikke tilfældige
http://volvo.daigaard.dk" target="_blank

______________________________
Mange tilfældig fejl er ikke tilfældige
http://volvo.daigaard.dk" target="_blank

-
TB206HDI
- Senior Medlem
- Indlæg: 483
- Tilmeldt: 19 sep 2009, 19:54
Carsten skrev:Spjældene bliver monteret på en måde så det ikke skriger i øjnene at det er spjældhuse der sidder monteret, men bare en alm indsugning med plenumkammer, og derudover vil jeg lave et motorskjold til at sætte ovenpå motoren for syns skyld og dette vil også skjule spjældene og bare ligne en ganske alm V6 motor. På banen vil jeg pille det af for at få optimal ydelse, men på gaden trækker den ganske fint som den gør og hvis den får 30HK ud af spjæld med plenum, er det også rigeligt.
Jeg regner ikke med at bruge launch control, så det var da en brugbar løsning at sætte det som en midlertidig begrænser hvis der skulle være fare på færde..
Hvis du bliver stoppet og taget ind for at måle effekt, lur mig om ikke de piller dækslet af den og kigger lidt mere grundigt efter.
imho er det falsk sikkerhed med begrænset effekt.
-
Carsten
- Medlem
- Indlæg: 245
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Det ved man aldrig om det er og om de gør så meget ud af, når de har rullet effekten til 200HK eller deromkring som en 2.5 V6 ret ofte godt kan blive rullet til uden videre modificeringer, så tror jeg ikke de gør mere ud af det. De leder nok efter en turbo eller kompressor hvis de er overbeviste om at der er skjulte kræfter i motoren.
Men for pokker, så er det en gammel Kadett E vi snakker om, der brummer lidt ud af bagpotten, de tænker sgu nok bare sikke en "brian gejler" og kører videre.
Men for pokker, så er det en gammel Kadett E vi snakker om, der brummer lidt ud af bagpotten, de tænker sgu nok bare sikke en "brian gejler" og kører videre.