Men altså selve kammeret har kostet mig 500kr for at få en til at svejse det sammen for mig, resten er bare fornøjelsestimer og tilpasning af metalstumper man lige havde liggende
Carsten skrev:Du ku også lave det af keramik, jeg har set man kan få nogle ret fede vaser der har nogenlunde samme facon som et plenumkammer
ja nu i disse tider hvor moden siger hvide biler køre man da bare forbi den kongelige procelæn fabrik og får dem til at male en hjlavet keramisk indsugning
tror det kunne være gejler tips NO1. til DFB 2010
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Carsten skrev:Du ku også lave det af keramik, jeg har set man kan få nogle ret fede vaser der har nogenlunde samme facon som et plenumkammer
ja nu i disse tider hvor moden siger hvide biler køre man da bare forbi den kongelige procelæn fabrik og får dem til at male en hjlavet keramisk indsugning
Carsten skrev:Du ku også lave det af keramik, jeg har set man kan få nogle ret fede vaser der har nogenlunde samme facon som et plenumkammer
ja nu i disse tider hvor moden siger hvide biler køre man da bare forbi den kongelige procelæn fabrik og får dem til at male en hjlavet keramisk indsugning
Jeg prøvede at sætte standard XE luftmassemåleren på istedet for den der hjemmeklunsede løsning - og nu kører det rent faktisk en DEL bedre, den har meget bedre riv oppe i toppen, end før, og den er helt stoppet med at tændingsbanke ved dellast. Så det er sgu helt utroligt at man reducerer rørtykkelsen fra 89mm til 65mm, og alligevel kører lortet bedre.
Hvordan jeg så har ku konkludere at den kørte bedre med 89mm rør end 65mm rør til at starte med ved jeg sgu ikke rigtig. Det må ha været indbildning.
Carsten skrev: Hvordan jeg så har ku konkludere at den kørte bedre med 89mm rør end 65mm rør til at starte med ved jeg sgu ikke rigtig. Det må ha været indbildning.
hehe , noget med lyden sikkert i så fald vil du ikke være den første der tror der er kommet mere effekt selvom det kun var lyden der var ændret
Nu til spjælde.. skal jeg bare springe et passende hul til tomgangsmotoren? Altså i adapteren ?
Jeg har lavet en bagplade og har (efter fif fra en ven) fundet to låger fra en Golf2 diesel som måske kan bruges til plenium
Kom til tænke på.. sådan en programerbar motorstyring .. når den bliver leveret , så tror jeg på jeg kan hænge den på.. men hvad er mit udgangspunkt?
Skal jeg starte helt fra scratch eller ?
Nu fik jeg dyser med i det brugte sæt. Det skulle være 310ml ifølge sælger.. Men de har Bosch nr 280 150 725 og hvad jeg kunne slå op er det alm C20NE dyser. Kan de være modificerede? (kan man det??)
Sælger virkede reel, så der skulle ikke være noget. Han oplyser han betalte i dyre domme for dem nemligt
Proxie skrev:Nu til spjælde.. skal jeg bare springe et passende hul til tomgangsmotoren? Altså i adapteren ?
Jeg har lavet en bagplade og har (efter fif fra en ven) fundet to låger fra en Golf2 diesel som måske kan bruges til plenium
Kom til tænke på.. sådan en programerbar motorstyring .. når den bliver leveret , så tror jeg på jeg kan hænge den på.. men hvad er mit udgangspunkt? Skal jeg starte helt fra scratch eller ?
Nu fik jeg dyser med i det brugte sæt. Det skulle være 310ml ifølge sælger.. Men de har Bosch nr 280 150 725 og hvad jeg kunne slå op er det alm C20NE dyser. Kan de være modificerede? (kan man det??) Sælger virkede reel, så der skulle ikke være noget. Han oplyser han betalte i dyre domme for dem nemligt