HenrikGM skrev:luske skrev:brembo er svære at komme udenom når man snakker bremser , det har altid og vil sikkert altid være gode stopklodser , har en MC der er standartmonteret med 300mm skiver og 4-pots brembokalibre og det funker sq bedre end alt det japanske tilsammen som jeg har været ejer af
MVH Luske
MC bremser virker umiddelbart som om de er bedre, MEN glem nu ikke at en bil der har kørt 300kkm i slud og sne ikke helt kan sammenlignes med en MC der har kørt 30kkm, og kun i høj solskin.
Det er ikke helt samme driftvilkår......
Klart at brembo er udmærket, men laver BESTEMT også noget billigt lort. Been there. Man skulle næsten tro de har leveret til T.Hansen...
Det er tit sådan at pris og kvalitet hænger sammen.
På min gamle volvo har jeg kørt 362.000km/21år på de originale bærekugler. Et skift til SCANPARTS bærekugler er ikke nogen stor forbedring. Bilens har nu kørt 379.000km og begge forreste bærekugler er nu begyndt at revne i gummiet, og den ene begynder så småt at få en lille smule sløre....
Men de holder nok det ene år der skal til for at rende garantien ud, mon ikke....Man får tit hvad man betaler for.....
Sjovt nok har mine bærekugler holdt i 5år, og ca 125.000 km.
Og de er som nye, og det er også fra scanparts.
Men måske er det et andet fabrikat.
Nogen gange kan man være helsig at få orginaldele, Med scanparts NR..
MVH
Morten