tinasmartin skrev:
Morten Lunde skrev:
De deler også mange dele med Høyer, der er faktisk kun et lille navn ændret på kartonerne til forskel.
Mvh Morten
nej de deler alle deres ting med høyer da Thansen ejer høyer...
jeg har nu altid fået god service hos høyer i næstved hvor jeg tit handler lidt dele... (jeg ved dog hvad jeg skal have så de behøver ikke lede så længe)...
Ja høyer næstved har en god service. Men det har T.Hansen ikke...
Tager max i Hansen 5 gange om året. 4 af dem er med en kammerat som skal have noget der inde.
I dag brugte jeg så min ene gang, Sports luftfilteret var knækket på sommerbilen, og så tænkte jeg at Hansen var billigst med det. 150 kr på hjemmesiden, den er fin tænkte jeg, og tog til Hansen. (Skal bare lige filtrere div. små børn og andet skramel endtil den kommer i vinterhi.)
Roskilde havde det ikke, og der var ikke nogen af dem der kunne slå dem op så de kunne se om der var andre der havde det.
Glostrup...
Gutten skulle have hjælp til at finde det, og da der ikke var andre der kunne hjælpe ham, måtte jeg prøve, og det lykkes.
Så bruger han 5 min på at gennem søge lageret.
Han kom så ud og sagde: At det havde de ikke på lager.
Mit svar: Det har du nok ret i, for det ligger lige der, bag disken foran væggen. Er det noget du kan magte?
Nøj hvor blev han sur, men var sku også lidt sur, efter at have ventet, hjulpet, ventet, hjulpet og betalt. Samlet tid: 20 min, fra jeg sagde at jeg skulle bruge et sports filter til jeg kørte kortet igennem.