Min bil ryger

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
mh
Mester Medlem
Geografisk sted: Rønnede/Holbæk

#21 Indlæg af mh »

hvid røg plejer altså ikke at være olie.... bare vand der fordamper..... kan det ikke tænkes at lugten kommer andetsteds fra.... olie fingre på udstødningen eller andet.... (bruger den olie eller vand... bare en lille smule kunne være en revne i toppen som udvider sig når den bliver varm)....
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Gæst

#22 Indlæg af Gæst »

Nu har jeg ikke ville køre så meget i den men det ser ikke ud som om den bruger vand, ved ikke med olie, det er sjovt du siger det med at olierøg ikke plajer at være hvid, for mit første gæt var at olien løber forbi lejerene i turboen og ud i udstødningen pga. mit høje olietryk, for det lugter ligesom varm olie og ikke brændt! kan det være sådan noget??
mh
Mester Medlem

#23 Indlæg af mh »

kun hvis din parkning i turboen er gået..... men ikke på grund af højt olietryk det tror jeg sku ikke på...... de 4,5-5 som det lå på er fino...
Ikke at kunne eller gide gennemlæse regler fritager ikke folk fra at skulle overholde dem om de bliver opdaget eller ej...

Where excess pressure is involved in a system - inadvertent opening of elements under stress can lead to parts flying around...

www.RavenZ.dk
Gæst

#24 Indlæg af Gæst »

Fuck jeg er lost!! jeg ved slet ikke hvad jeg skal begynde at skille ad først!!! :cry:
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#25 Indlæg af Transitfar »

Anonymous skrev:hvordan det? jeg har en slange fra min oliekontakt og ned i turboen og fra turboen ind i blokken!!

Du mener vel forhåbentlig bundkarret???
Og olien skal kunne falde frit, ikke noget med "vandlåse-form" på slangen!!!
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
Gæst

#26 Indlæg af Gæst »

Nej ind i blokken lige over båndkaret! jeg har boret et stort hul og skåret gevind!! Men olieslange der går ned i turboen hvor stort hul er der i jeres, min er vel 5mm, tænkte om det måske er for meget :lol:
mh
Mester Medlem

#27 Indlæg af mh »

Anonymous skrev:hvor stort hul er der i jeres, min er vel 5mm, tænkte om det måske er for meget :lol:

det er meget alm.

men hvor stor en diameter har din retur.....

www.RavenZ.dk
Gæst

#28 Indlæg af Gæst »

13mm
mh
Mester Medlem

#29 Indlæg af mh »

det var heller ikke meget... normalt er det dobbelt så stort..... det kunne være det....

www.RavenZ.dk
Gæst

#30 Indlæg af Gæst »

jamen udgangen er jo ikke større på turboen, har det så noget at sige??
Besvar