Pas på med Tunerstudio. Den er ikke uden sjove ting og sager der kan give lidt...skal vi kalde det uventede detaljer.
Hvad har du brugt af beregninger du fik "serveret"??
Fortæl lidt mere om hvorfor det gik galt. Det er ganske atypisk at nogen kritiserer megatune for den slangs problemer du nævner her.
PS: Din tomgang skyldes 99% sikkert ikke at du "kun" har en tomgangsskrue.
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Jeg ved godt TS kun er i beta men det var det eneste jeg kunne få til at virke. Jeg bruger ikke nogen af de mere avancerede funktioner pt. så umiddelbart føler jeg mig på sikker grund.
Nogle af de problemer jeg havde med MT var at når jeg beregnede åbningstiderne som ekz. gav 12.10 så blev det ikke halveret i det næste felt. Jeg er Noob så havde ikke lige forventet at jeg skulle halvere min benzinmængde. Et andet problem var at MT flere gange gik i selvsving med Enrichments og i stedet for et 3 cifret tal så røg vi op i 5 eller 6 f.eks. 60000%...
Jeg prøvede at starte forfra men uden større succes og til sidst gav jeg TS et forsøg og det kører så nu.
Jeg tror skam du har helt ret i det med tomgangen Jeg trillede lidt i den i går og der lader til at være en forstyrelse på signalet fra vandtemperatur føleren. Den hopper af og til lidt fra eks. 85 til 104... Jeg gætter på det er selve stelforbindelsen da denne er lavet med et installationskabel. Det gør jeg ikke igen.
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
Helt sikkert med trådløs forbindelse til i5'eren og det hele...
Jeg kender intet til de betegnelser du bruger men hvis du nu lige læser indlægget igen så fremgår det temmelig tydeligt at jeg har fattet at det ikke dur. Der har været flere ledninger af den type og de er skiftet til almindelige ledninger...
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
Dagooz skrev:Helt sikkert med trådløs forbindelse til i5'eren og det hele...
Jeg kender intet til de betegnelser du bruger men hvis du nu lige læser indlægget igen så fremgår det temmelig tydeligt at jeg har fattet at det ikke dur. Der har været flere ledninger af den type og de er skiftet til almindelige ledninger...
Det var bare ment som gas. Sorry hvis du føler dig trådt på.
Fair nok. På nær de før omtalte ledninger så er ledningsnettet stort set købt færdiglavet da jeg var doven. Jeg har brugt det bundt man kan købe diyautotune.com. Jeg har klippet det gamle ledningsnet op og loddet stikkene herfra ind i det nye net.
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
martin høj skrev:Hej.Husk og træk dine føler stel ledninger helt ind til boks. Hvis ikke du ved det. Hilsen martin
Nu spørger jeg måske dumt: men hvorfor? Der er jo ikke som boksen er sat op lavet nogle indgange til at agere stel for følerne.
Jeg har været ude og køre med den til aften og her begyndte den at hugge voldsomt ved alt andet end tomgang. Det viste sig at selve stelpunktet til luft og vandtemperatur + TPS skulle renses. Herefter var der absolut ingen problemer.
Er i øvrigt tilbage på MT...
Kære brevkasse,
Jeg har for mange biler, for mange projekter, for lidt tid og for få penge... Hvad skal jeg gøre?
Du kan få nogle kedelige problemer hvis ikke de går helt der ind.
Eksempel.Andre forbrugere der deler samme stel kan gå ind og
forstyrre fordi de tager noget af stellen.og du vil så evt kunne se et dyk på din temp luft tps følere.
Men hvis ikke jeg har ret vil jeg gerne høre fra andre.
Men er 100% sikker.
Sikkert andre der mener noget andet.
Håber du forstår.ikke mester i og forklare
Hilsen Martin