Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 30 nov 2024, 22:35

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Moderator

Pas på med Tunerstudio. Den er ikke uden sjove ting og sager der kan give lidt...skal vi kalde det uventede detaljer.

Hvad har du brugt af beregninger du fik "serveret"??
Fortæl lidt mere om hvorfor det gik galt. Det er ganske atypisk at nogen kritiserer megatune for den slangs problemer du nævner her.

PS: Din tomgang skyldes 99% sikkert ikke at du "kun" har en tomgangsskrue. :coffee:

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Senior Medlem

Geografisk sted: Vejle
Jeg ved godt TS kun er i beta men det var det eneste jeg kunne få til at virke. Jeg bruger ikke nogen af de mere avancerede funktioner pt. så umiddelbart føler jeg mig på sikker grund.
Nogle af de problemer jeg havde med MT var at når jeg beregnede åbningstiderne som ekz. gav 12.10 så blev det ikke halveret i det næste felt. Jeg er Noob så havde ikke lige forventet at jeg skulle halvere min benzinmængde. Et andet problem var at MT flere gange gik i selvsving med Enrichments og i stedet for et 3 cifret tal så røg vi op i 5 eller 6 f.eks. 60000%...

Jeg prøvede at starte forfra men uden større succes og til sidst gav jeg TS et forsøg og det kører så nu.
Jeg tror skam du har helt ret i det med tomgangen ;-)
Jeg trillede lidt i den i går og der lader til at være en forstyrelse på signalet fra vandtemperatur føleren. Den hopper af og til lidt fra eks. 85 til 104... Jeg gætter på det er selve stelforbindelsen da denne er lavet med et installationskabel. Det gør jeg ikke igen.

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
Dagooz skrev:
Jeg gætter på det er selve stelforbindelsen da denne er lavet med et installationskabel. Det gør jeg ikke igen.

What?? Har du trykket 3G1,5 ud til dine følere??
Brug nu da lidt ledning som er til at arbejde med, og beregnet til formålet.

Så gætter jeg på du har trukket 5G2,5 til dine dyser :lol: :lol:

Jakob

Titel:
Senior Medlem

Helt sikkert med trådløs forbindelse til i5'eren og det hele...

Jeg kender intet til de betegnelser du bruger men hvis du nu lige læser indlægget igen så fremgår det temmelig tydeligt at jeg har fattet at det ikke dur. Der har været flere ledninger af den type og de er skiftet til almindelige ledninger...

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Randers
Dagooz skrev:
Helt sikkert med trådløs forbindelse til i5'eren og det hele...

Jeg kender intet til de betegnelser du bruger men hvis du nu lige læser indlægget igen så fremgår det temmelig tydeligt at jeg har fattet at det ikke dur. Der har været flere ledninger af den type og de er skiftet til almindelige ledninger...

Det var bare ment som gas. Sorry hvis du føler dig trådt på.

Jakob

Titel:
Senior Medlem

Fair nok. På nær de før omtalte ledninger så er ledningsnettet stort set købt færdiglavet da jeg var doven. Jeg har brugt det bundt man kan købe diyautotune.com. Jeg har klippet det gamle ledningsnet op og loddet stikkene herfra ind i det nye net.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Hej.Husk og træk dine føler stel ledninger helt ind til boks.
Hvis ikke du ved det.
Hilsen martin

Titel:
Senior Medlem

martin høj skrev:
Hej.Husk og træk dine føler stel ledninger helt ind til boks.
Hvis ikke du ved det.
Hilsen martin

Nu spørger jeg måske dumt: men hvorfor? Der er jo ikke som boksen er sat op lavet nogle indgange til at agere stel for følerne.
Jeg har været ude og køre med den til aften og her begyndte den at hugge voldsomt ved alt andet end tomgang. Det viste sig at selve stelpunktet til luft og vandtemperatur + TPS skulle renses. Herefter var der absolut ingen problemer.

Er i øvrigt tilbage på MT... :?

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Du kan få nogle kedelige problemer hvis ikke de går helt der ind.
Eksempel.Andre forbrugere der deler samme stel kan gå ind og
forstyrre fordi de tager noget af stellen.og du vil så evt kunne se et dyk på din temp luft tps følere.
Men hvis ikke jeg har ret vil jeg gerne høre fra andre.
Men er 100% sikker.
Sikkert andre der mener noget andet.
Håber du forstår.ikke mester i og forklare
Hilsen Martin

Titel:
Senior Medlem

Det du beskriver lyder som det jeg oplevede med den dårlig stel ;-)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time