Flyvemyren skrev:Problemet skulle så også ligge i at 2,0 udgaven skulle være mere skrøbelig at tune efter hvad jeg har hørt. Men der findes godt nok J-spec dele til den (j-spec motoren er en 2,0 med 170 heste std.... dog er den umulig at opdrive)
den der motor der er UMULIG at opdrive... hvor har du prøvet at bestille/købe den? MVH søren
Har søgt på ebay, der er nogle stykker der HÆVDER at de har den motor, men kan ikke kome med nogle papirer på det.
japanerimport kan åbenbart ikke tage mig seriøst.
Har fundet EN med papirer osv, men den var bygget om til at rally udgave, og kom uden ECU'en (den originale skal bruges for at motoren kører ordentligt)
Har godt nok ikke prøvet gadbjerg :d tror sgu lige jeg spørger ham ad.
Dog har jeg også læst at det ville komme til at koste ihvertfald 4000$ i usa, og DK er jo nok ikke meget billigere, så hellere en normal 2,0 og en turbo.
JerrilD skrev:Hvorfor ikke bare lave et lowbuged turboprojekt??? Hjemmelavt manifold osv?? Det er jo set før at folk godt kan bygge sådan noget lowbuged....
Har INGEN anelse om hvad jeg skal bruge af dele til sådan et kit, men hvis du evt kan lave en liste, ville det satme være drømmeprojektet
EDIT: Fandt følgende: J-SPEC (JDM) FS-ZE Intake Camshaft (2.0L 4cyl) (skulle give 10 heste på hjulene)
J-SPEC (JDM) FS-ZE Piston Set (2.0L 4cyl) (skulle hæve kompressionen til 10.4:1)
Ville disse to ting være gode at smide i? (i en 2,0 motor selvfølgelig)
Prøv og start med at kigge lidt efter dette projekt, synes godt nok det er et fedt projekt han har gang i. Efter min mening et godt sted at starte med at kigge lidt efter.. Med lidt fantasi så tror jeg godt ud kunne lave sådan et lowbuged projekt