Større IC på en diesel hakker?

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
BANDIT
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
Geografisk sted: Sønderjylland

#11 Indlæg af BANDIT »

makzimuz skrev:Det har vist været oppe for rimelig nyeligt her på siden at st170 motoren "bare" er en zetech med duratec klister mærker :roll: og adskiller sig fra de andre zetech ved at have den variable knast timing.


Jep lige præcis , har jeg os fået bekræftet mange andre steder at den er :reading: , så de fleste dele passer (med forbehold)
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret
Brugeravatar
BANDIT
Mester Medlem
Indlæg: 784
Tilmeldt: 23 jul 2006, 20:24
Geografisk sted: Sønderjylland

Re: ..

#12 Indlæg af BANDIT »

JerrilD skrev:
BANDIT skrev:Det har det ikk , flancen på toppen er den samme som på zetec´en :reading: ligesom at en st170 udst manifold passer over..


jamen det kunne da godt være at man også skal kigge sig efter sådan en indsugning manifold :P


Ja men kunne være sjovt lige at sammenligne std og en st170 manifold og se om der er den store forskel.

Mener at have læst i burtonpower´s katalog at std indsugning flower op til 160 HK så der skal være en forskel, de skriver osse at st170 er en zetec motor der har fået vvt og stål plejlstænger så der er ikk den store forskel på de to motorer
A3 -99 1.8T Quattro

S3 Optimeret
Besvar