har du indstillet din kab. rigtig så den får det benzin som den skal have ????
har kørt med de V6 motor i mere end 20 år og har ikke nogen prob. med at køre på 95 oktan heller ikke på turbomotor
jeg har ALDRIG kørt med originale tændrør og det går nu også fint
Ford V6 - Hvilken oktan/tænding?
Redaktør: Moderatorer
-
cb
- Senior Medlem
- Indlæg: 290
- Tilmeldt: 06 sep 2003, 21:48
- Geografisk sted: Midtjylland
- Volvo-Dennis
- Senior Medlem
- Indlæg: 422
- Tilmeldt: 26 maj 2005, 15:59
- Geografisk sted: Syddjurs
Karb har jeg også lige indstillet, begge skruer helt ind og et par omgange ud. Starte den op, lade blive driftvarm, og så begge skruer lige meget ud til den var oppe på lidt over 3%.. for så får den da nok. Men nej, den banker stadig en lille smule ved sejtræk. Jeg fatter det ikke!
- Trykladning er en sygdom. Der findes intet lægemiddel udover mere ladetryk!
- Volvo-Dennis
- Senior Medlem
- Indlæg: 422
- Tilmeldt: 26 maj 2005, 15:59
- Geografisk sted: Syddjurs
-
JPP
- Admin

- Indlæg: 2499
- Tilmeldt: 30 jan 2005, 08:54
- Volvo-Dennis
- Senior Medlem
- Indlæg: 422
- Tilmeldt: 26 maj 2005, 15:59
- Geografisk sted: Syddjurs
Ja, jeg er 100% sikker. Der er intet når den en kold, men når den er godt driftvarm kommer det. Ved sejtræk og rpm op til ca. 3000..
Er der nogle af jer der har et forslag til et ideelt tændingstidspunkt på sådan en "YYP" motor?
Er der nogle af jer der har et forslag til et ideelt tændingstidspunkt på sådan en "YYP" motor?
- Trykladning er en sygdom. Der findes intet lægemiddel udover mere ladetryk!