beyer skrev:har lige en til føjelse ! sort stål er IKKE det bedste , da det har et lavt gløde punkt og vil udgløde med tiden = skaller og slagger i turboen(blir rødt og ligesom smulder) = skod , det som min erfaring siger er der bedste er rustfri stål 1,5-2,5 mm i tykkelsen (med et gløde punkt på en 8-900gr) og lige lange rør og gerne med noget længde , tig svejst med baggas , husk at lave gode solide beslag til møllen , da manifoldet gir sig meget og har tildens til at revne hvis det ikke er fikseret ordentligt, en anden løsning er at lave en gik , lave manifoldet og derefter tage alle spænninger ved at varme manifoldet med gas og ilt , altså varme det op til den gløder rødt . håber det var til lidt hjælp.
Jamen det var da til lidt hjælp
Gidder bare ikk lige at lave en mere lige nu, den jeg har lavet bliver brugt og så laver jeg måske en anden i rustfri på et andet tidspunkt.
