Spørgsmål ang. Nos/Lattergas...

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
martin306xsi
Mester Medlem
Indlæg: 633
Tilmeldt: 06 jun 2004, 01:57
Geografisk sted: Roskilde

#11 Indlæg af martin306xsi »

Havde det ikke været en del nemmer at købe et dry sæt?
Mvh Martin
J_Madsen
Nyt Medlem
Indlæg: 24
Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:56

#12 Indlæg af J_Madsen »

martin306xsi skrev:Havde det ikke været en del nemmer at købe et dry sæt?

Øhhh Nej!
Det er da langt sværere når man som jeg prøver det for første gang... :roll: Altså Nos... :wink:
Ole uden login

#13 Indlæg af Ole uden login »

J_Madsen skrev:
martin306xsi skrev:Havde det ikke været en del nemmer at købe et dry sæt?

Øhhh Nej!
Det er da langt sværere når man som jeg prøver det for første gang... :roll: Altså Nos... :wink:


Våd er MEGET nemmere og mulighed for mest effekt. Brændstofpumpen på din Rallye kan godt levere den ekstra mængde benzin hvis du kun går efter 40hk mere. Husk hellere feder blanding end for mager :wink:
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#14 Indlæg af lqs »

prøv blot med de standard tændrør i første omgang. giver de mod forventning problemer, så prøv et tal koldere.... gerne NGK. 40hk ville jeg mene stadig var forsigtigt på sådan en motor! MVH. søren
Brugeravatar
johan o r
Senior Medlem
Indlæg: 474
Tilmeldt: 02 nov 2005, 22:24
Geografisk sted: Vejle

#15 Indlæg af johan o r »

Husk nu i det mindste så at pille tændrørene ud og kontrolere dem HVER gang du har trykket 'en gang på knappen...
Har oplevet det på en mazda mx3 hvor vi først fandt ud af der var problemer da den stod dårligt i tomgang, (og det var første dag under indkørring) der skete heldigvis ikke noget med motoren..
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars
Gæst

#16 Indlæg af Gæst »

De skal nok blive tjekket alle 4. :wink:
Besvar