Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 18 jul 2025, 00:44

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 10 jan 2006, 23:01 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 06 jun 2004, 00:57
Indlæg: 633
Geografisk sted: Roskilde
Havde det ikke været en del nemmer at købe et dry sæt?

_________________
Mvh Martin


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 jan 2006, 23:55 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 08 jan 2006, 18:56
Indlæg: 24
martin306xsi skrev:
Havde det ikke været en del nemmer at købe et dry sæt?

Øhhh Nej!
Det er da langt sværere når man som jeg prøver det for første gang... :roll: Altså Nos... :wink:


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2006, 01:12 
J_Madsen skrev:
martin306xsi skrev:
Havde det ikke været en del nemmer at købe et dry sæt?

Øhhh Nej!
Det er da langt sværere når man som jeg prøver det for første gang... :roll: Altså Nos... :wink:


Våd er MEGET nemmere og mulighed for mest effekt. Brændstofpumpen på din Rallye kan godt levere den ekstra mængde benzin hvis du kun går efter 40hk mere. Husk hellere feder blanding end for mager :wink:


Top
  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2006, 06:31 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 10 okt 2003, 21:46
Indlæg: 4407
prøv blot med de standard tændrør i første omgang. giver de mod forventning problemer, så prøv et tal koldere.... gerne NGK. 40hk ville jeg mene stadig var forsigtigt på sådan en motor! MVH. søren


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2006, 11:42 
Offline
Senior Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 nov 2005, 22:24
Indlæg: 474
Geografisk sted: Vejle
Husk nu i det mindste så at pille tændrørene ud og kontrolere dem HVER gang du har trykket 'en gang på knappen...
Har oplevet det på en mazda mx3 hvor vi først fandt ud af der var problemer da den stod dårligt i tomgang, (og det var første dag under indkørring) der skete heldigvis ikke noget med motoren..

_________________
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 11 jan 2006, 20:16 
De skal nok blive tjekket alle 4. :wink:


Top
  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team