Anonymous skrev:Jow - men det er kun til dem med mekaniske såvidt jeg er informeret.
Halvpebret pris for de løftere i øvrigt - har du undersøgt hvad f.eks. Hovwdiaudi tager for sådan noget?
133,75 hos Hovwdiaudi og fjedrene er også lidt billigere men er deres kvalitet iorden? Ville I smide sådanne Hovwdiaudi-stumper i jeres bil uden bekymring?
Ville I smide sådanne Hovwdiaudi-stumper i jeres bil uden bekymring?
Nix!!! ikke i min motor.
Højere ydelse giver højere belasning og dermed høje kvalitets krav til stumperne.
Hilsen D
Tja... jeg bruger gladeligt mange af deres stumper i min bil til klubrally. Også ting fra Høyer, T. Hansen, Krogslund osv. Det eneste jeg generelt holder mig fra af varer fra disse steder, er bremsedele.
Ville I smide sådanne Hovwdiaudi-stumper i jeres bil uden bekymring?
Nix!!! ikke i min motor.
Højere ydelse giver højere belasning og dermed høje kvalitets krav til stumperne.
Hilsen D
Tja... jeg bruger gladeligt mange af deres stumper i min bil til klubrally. Også ting fra Høyer, T. Hansen, Krogslund osv. Det eneste jeg generelt holder mig fra af varer fra disse steder, er bremsedele.
... og det var så mig der havde skrevet det uden at få logget ind
Lige præcis.. Men du snakkede om nogle ventilløftere fra firmaet INA, er de lettere/bedere eller var det bare fordi de orginale var for dyrer?
Jeg brugte dem dels fordi kajs autoimport anbefalede dem, desuden kender jeg firmaet INA i forvejen som producent af kuglelejer.
Tror ikke de er lettere.