133,75 hos Hovwdiaudi og fjedrene er også lidt billigere men er deres kvalitet iorden? Ville I smide sådanne Hovwdiaudi-stumper i jeres bil uden bekymring?Anonymous skrev:Jow - men det er kun til dem med mekaniske såvidt jeg er informeret.
Halvpebret pris for de løftere i øvrigt - har du undersøgt hvad f.eks. Hovwdiaudi tager for sådan noget?
Køb af knast til en golf gti 8V
Redaktør: Moderatorer
-
KKH
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland
-
KKH
- Junior Medlem
- Geografisk sted: Nordjylland
Lige præcis.. Men du snakkede om nogle ventilløftere fra firmaet INA, er de lettere/bedere eller var det bare fordi de orginale var for dyrer?0-100 skrev:Nix!!! ikke i min motor.Ville I smide sådanne Hovwdiaudi-stumper i jeres bil uden bekymring?
Højere ydelse giver højere belasning og dermed høje kvalitets krav til stumperne.
Hilsen D
-
Gæst
Tja... jeg bruger gladeligt mange af deres stumper i min bil til klubrally. Også ting fra Høyer, T. Hansen, Krogslund osv. Det eneste jeg generelt holder mig fra af varer fra disse steder, er bremsedele.0-100 skrev:Nix!!! ikke i min motor.Ville I smide sådanne Hovwdiaudi-stumper i jeres bil uden bekymring?
Højere ydelse giver højere belasning og dermed høje kvalitets krav til stumperne.
Hilsen D
-
Wildert
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
... og det var så mig der havde skrevet det uden at få logget indAnonymous skrev:Tja... jeg bruger gladeligt mange af deres stumper i min bil til klubrally. Også ting fra Høyer, T. Hansen, Krogslund osv. Det eneste jeg generelt holder mig fra af varer fra disse steder, er bremsedele.0-100 skrev:Nix!!! ikke i min motor.Ville I smide sådanne Hovwdiaudi-stumper i jeres bil uden bekymring?
Hilsen D
-
0-100
- Medlem
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
Jeg brugte dem dels fordi kajs autoimport anbefalede dem, desuden kender jeg firmaet INA i forvejen som producent af kuglelejer.Lige præcis.. Men du snakkede om nogle ventilløftere fra firmaet INA, er de lettere/bedere eller var det bare fordi de orginale var for dyrer?
Tror ikke de er lettere.
Hilsen D