Køb af knast til en golf gti 8V
Redaktør: Moderatorer
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
Køb af knast til en golf gti 8V
hvor??
og er der mange penge at spare hvis man køber løftere for sig selv i stedet for et komplet sæt..
danspeed tager 4500 + moms for et komplet sæt ( knast, løftere og fjedre ) er det dyrt???
og er der mange penge at spare hvis man køber løftere for sig selv i stedet for et komplet sæt..
danspeed tager 4500 + moms for et komplet sæt ( knast, løftere og fjedre ) er det dyrt???
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
-
0-100
- Medlem
- Indlæg: 163
- Tilmeldt: 20 dec 2003, 16:26
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
Køb dem evt. hos kajs autoimport (http://www.kajsautoimport.dk)
han sælger nogle gode uoriginale ventilløftere fra firmaet INA.
Jeg gav 800 kr. incl. m for dem.
Jeg gav ca. 2700 incl. m for schrick knasten. (ikke hos Danspeed)
De stærkere ventilfjedre er svine dyre og udgøre pæn del af den pris
du har fået på de 4500 +m.
Hvis din motor ikke skal ha hævet omdr. tallet ud over de 6400 omdr.
hvor begrænseren slår til, er det ikke nødvendigt med stærkere fjedre.
Hvor skrap skal knasten være?.
Hilsen D
han sælger nogle gode uoriginale ventilløftere fra firmaet INA.
Jeg gav 800 kr. incl. m for dem.
Jeg gav ca. 2700 incl. m for schrick knasten. (ikke hos Danspeed)
De stærkere ventilfjedre er svine dyre og udgøre pæn del af den pris
du har fået på de 4500 +m.
Hvis din motor ikke skal ha hævet omdr. tallet ud over de 6400 omdr.
hvor begrænseren slår til, er det ikke nødvendigt med stærkere fjedre.
Hvor skrap skal knasten være?.
Hilsen D
-
Minilars
- Mester Medlem
- Indlæg: 837
- Tilmeldt: 06 okt 2003, 18:40
- Geografisk sted: Midt og syd sjælland. ( Rønnede)
- Kontakt:
er du sikker på det med de stærkere fjedre.. danspeed havde ellers en helt anden mening... men han skal vel også sælge noget..
jeg ved ikke endnu hvor skarp knast der skal i.. noget spec i kan anbefale..
den skal planes og portes.. afdrejet svinghjul.. og etv lattergas.. senere
jeg ved ikke endnu hvor skarp knast der skal i.. noget spec i kan anbefale..
den skal planes og portes.. afdrejet svinghjul.. og etv lattergas.. senere
Venlig hilsen Lars
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
Gott liebt den Ladedruck
Drømmen er en V8 i en Capri, så får man både lyden og udseendet.
Rs turbo 1,9 LT www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=14634
VW T4 Supervan
www.lej-en-racer.dk
-
Havneren
- Mester Medlem
- Indlæg: 2671
- Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00
Der er jo dobbelt fjedre i sådan en fin vogn som standart.
¨
Jeg snakkede på Flemming fra Team farsturp engang omkring det der. Han fortalte at de originalt fjedre fulgte fint med op til mokring de der 8000rpm hvor de så begyndte at flyde... Vi snakker jo om en mand med en del erfahring så jeg tror godt man kan tage hans ord for ok vare.
Jeg fik slebet en knast ved westspeed. Jeg må desværre sige at jeg ikke er overdrevet begejstret for resultatet, men ok - Det var jo også en billig løsning.
V/h Christian
¨
Jeg snakkede på Flemming fra Team farsturp engang omkring det der. Han fortalte at de originalt fjedre fulgte fint med op til mokring de der 8000rpm hvor de så begyndte at flyde... Vi snakker jo om en mand med en del erfahring så jeg tror godt man kan tage hans ord for ok vare.
Jeg fik slebet en knast ved westspeed. Jeg må desværre sige at jeg ikke er overdrevet begejstret for resultatet, men ok - Det var jo også en billig løsning.
V/h Christian
-
0-100
- Medlem
- Indlæg: 163
- Tilmeldt: 20 dec 2003, 16:26
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
-
0-100
- Medlem
- Indlæg: 163
- Tilmeldt: 20 dec 2003, 16:26
- Geografisk sted: Storkøbenhavn
-
Wildert
- Mester Medlem
- Indlæg: 1673
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nær Roskilde
- Kontakt:
-
KKH
- Junior Medlem
- Indlæg: 75
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nordjylland
Wildert skrev:Prøv at undersøge prisen på et sæt std. fjedre til en GTD'er, samt et sæt løftere til en Golf 4 2,0'er. Fjedrene er hårdere, løfterne ca. 18 gram lettere pr. styk.
Jeg har haft hørt på priserne hos VW i Aalestrup og de var:
Fjedre yderst: 21,25
Fjedre inderst: 12,50
G4 løftere: 239
+ moms og alle priser er pr. stk. men hvis nogle finder stumperne billigere, især løfterne, må i gerne lige sige til.
Skulle løfterne fra en eller anden Alfa Romeo ikke også passe og være lettere?
-
Gæst
KKH skrev:Wildert skrev:Prøv at undersøge prisen på et sæt std. fjedre til en GTD'er, samt et sæt løftere til en Golf 4 2,0'er. Fjedrene er hårdere, løfterne ca. 18 gram lettere pr. styk.
Jeg har haft hørt på priserne hos VW i Aalestrup og de var:
Fjedre yderst: 21,25
Fjedre inderst: 12,50
G4 løftere: 239
+ moms og alle priser er pr. stk. men hvis nogle finder stumperne billigere, især løfterne, må i gerne lige sige til.
Skulle løfterne fra en eller anden Alfa Romeo ikke også passe og være lettere?
Jow - men det er kun til dem med mekaniske såvidt jeg er informeret.
Halvpebret pris for de løftere i øvrigt - har du undersøgt hvad f.eks. Hovwdiaudi tager for sådan noget?
