dem ved vw ved INTET om den slags...
Indsprøjtning (på Mini)
Redaktør: Moderatorer
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Maribo
- Kontakt:
prøv om du kan fange ulrik ude på det gamle ford. han vidste ikke så vandvittig meget om det, men han var villig til at undersøge sagerne.. rally asconaen blev nærmest synet ved at han startede fra side 1 i vejledningen og gik derom af, men efter en rettelse af et par brølere (fra vores side af) er bilen synet og godkendt med alle konstruktive ændringer..
-
Damborg
- Medlem
- Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
- Kontakt:
Måtte lige lave denne historie da det berører denne tråd ret meget..
Viste vores lokale synsmand motorrummet og den eneste kommentar var..
http://powerforum.dk/viewtopic.php?p=99475#99475
Det er ikke lovligt med KN filter..!!
Viste vores lokale synsmand motorrummet og den eneste kommentar var..
http://powerforum.dk/viewtopic.php?p=99475#99475
Det er ikke lovligt med KN filter..!!
-
MiniLuffe
- Nyt Medlem
- Kontakt:
Det tegner sku LYST ang. lovlighed det med sprøjt på så..
Jubii...
Hvor gl er den Fiesta??
Jubii...
Hvor gl er den Fiesta??
Mini Clubman 1275GT
1312ccm A+(fra MG Metro),Cooper S gearkasse,276 kentcam,portet top,Mega pistons,45DOCE Weber,elektronisk tænding fra Record E, front monteret køler fra Astra F, generator fra "PUG" 607, externt oliefilter (før olie pumpe)
1312ccm A+(fra MG Metro),Cooper S gearkasse,276 kentcam,portet top,Mega pistons,45DOCE Weber,elektronisk tænding fra Record E, front monteret køler fra Astra F, generator fra "PUG" 607, externt oliefilter (før olie pumpe)
-
Damborg
- Medlem
- Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
- Kontakt:
-
MiniLuffe
- Nyt Medlem
- Kontakt:
Bliver så lidt svært at lave det så det ser org ud, kunne jo bruge et org sprøjt manifold men kanalerne i dem er så små & så er de SLET ikke lavet som jeg vil have det.
Så jeg må i gang fra bunden af med at lave et.
Så jeg må i gang fra bunden af med at lave et.
Mini Clubman 1275GT
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Kontakt:
-
MiniLuffe
- Nyt Medlem
- Kontakt:
Fordi at jeg køre med en "svanehals" på min Weber (se link / pic) for ikke at skulle skære i bilen for at få plads til Weber med langt næsten lige manifold.
& sådan et manifold er sku ikke det mest optimale & noget skod at bygge vidre på & SÆRLIG nu når jeg skal lave singlepoint / monopoint.
For det andet kommer det hele til at side & fylde for meget hvis jeg skal bruge svanehalsen.
http://i87.photobucket.com/albums/k154/ ... 150005.jpg
& sådan et manifold er sku ikke det mest optimale & noget skod at bygge vidre på & SÆRLIG nu når jeg skal lave singlepoint / monopoint.
For det andet kommer det hele til at side & fylde for meget hvis jeg skal bruge svanehalsen.
http://i87.photobucket.com/albums/k154/ ... 150005.jpg
Mini Clubman 1275GT
-
Slavteren
- Mester Medlem
- Kontakt: