ja jeg har en 1.6i applause 105hk 134nm liggende der skal i.
Samtidig skal motoren let-tunes en smule. Derudover skal der jo noget større udgang på fra manifolden ( hvad enten det bliver en banan, eller om jeg bare slår katalysatoren ud af den orig manifold ).
Det er egentligt for at vide om jeg skal smide 2" eller 1.5" eller 1.75" udgang fra manifolden på.
Netop fordi jeg ikke vil lægge momentet så højt op at jeg faktisk mister det.
http://www.team-integra.net/sections/ar ... rticleID=2
Det link der bekræfter det jeg mener med at jo større udgang jo højere i rpm-området lægges max-moment.
problemet er så at jeg ikke ved om jeg skal tage 1.5" eller 1.75" for at lægge mit max-moment ved omkring 5500-6000rpm. ( hvilket er der hvor motoren yder mest HK. det er vel det man går efter ikke sandt? ).
MEDMINDRE at jeg skal gå efter at bruge moment til at hive den op til de 6k rpm når jeg skifter til næste gear. Bilen bliver temmelig højt gearet når jeg får den 1.6i motor i, så måske skulle jeg gå efter moment i mid-rpm området og så kun satse på hk i mid-top-rpm? ( +4k rpm ).
Mvh