Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 07:09

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 14 jul 2006, 10:24 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2003, 21:55
Indlæg: 784
Geografisk sted: Brønshøj/Husum
Jeg er helt enig.. når en turbo ligefrem lækker olie fra midten er den sgu defekt.

_________________
Vh. Anders


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 jul 2006, 18:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
Indlæg: 131
Geografisk sted: Randers
har du fundet fejlen ved dit projekt ??

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=73188


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 jul 2006, 20:03 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 04 okt 2005, 23:00
Indlæg: 22
Nope! tror jeg skal invistere i en ny turbo... bare lidt ærgeligt, for den turbo er vidst ik så let at finde! og så skal jeg sq nok lave min manifold om hvis jeg skal have en anden turbo!! :evil:

_________________
Slik aldrig på en brødkniv


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 15 jul 2006, 23:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
Indlæg: 131
Geografisk sted: Randers
ja det er ikke let at tune. hvilken turbo er det ? smid lidt billeder af den.

jeg får en ny olie slange på tirsdag. så må jeg prøve det. har fundet ud af at min turbo er vandkølet og olien skal kun smørre flydelejerne. så går det jo ikke man smider voldsomt meget olie ind i den. så skal det jo rende ud over alt. så jeg går fra et 5-6 mm hul til 2 mm

_________________
http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=73188


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jul 2006, 09:31 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2003, 09:19
Indlæg: 1402
Geografisk sted: Fredericia
Det med begrænsning af olie tilløbet på meget normelt..... min nissan køre standard med en 1.5 mm restrictor..... uden den bliver olie trykket i turboen for højt og den ødelage lyn hurtig "stempel ringen" ud mod turbinen

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jul 2006, 09:47 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 30 jan 2006, 23:39
Indlæg: 290
Geografisk sted: dk
tror det er mellem 1,5 og max2 bar olietryk det skulle passe hvis man bruger et stykke kobber bremserør til tilløb


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 16 jul 2006, 16:35 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 04 okt 2005, 23:00
Indlæg: 22
Prøver lige at smide nogle billeder af sted her!!! men kan ikke bare lige gå ud og tage nogle billeder ! min bil holder omkring 40 km fra mit hus ... :D så tager sq tid det her shit :D
Men er min pakning i turboen så ikke højst sandsynligt gået i styukker og skal skiftes?

_________________
Slik aldrig på en brødkniv


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team