lqs skrev:
ja.... ret interesant læsning! HARTVIG og kompani reklamerer for ræs i LINDTORP...
Kære Søren,
Det du kalder "Kompagni" må være det vi kalder Streetracing.dk som er en lovligt stiftet non-profit forening, der har til formål at udvikle lovligt streetrace i Danmark til gavn for trafiksikkerheden blandt primært 18-30 årige fartglade unge mennesker.
Vi afskiller os derfor i Streetracing.dk fra de foreninger og arrangører som udelukkende afvikler lovligt streetrace for at tjene penge, som f.eks. PKJ og folkene bag DHB.
Citat:
laver en tråd med link til deres hjemmeside.... man KUNNE faktisk godt få det indtryk at det var dem der arrangerede løbet....
Kære Søren,
Streetracing.dk og jeg har flere gange gjort opmærksom på at vi meget gerne samarbejder med andre foreninger og arrangører, og i tilfældet med løbet på lørdag, har vi fået en henvendelse fra Jesper fra Van Nuys om vi ville hjælpe med bl.a. ansøgninger og andet praktisk - som f.eks. at benytte vores netværk og forskellige forums til at gøre opmærksom på arrangementet.
At Jesper så samtidig får problemer med den computer der håndterer tilmeldingen er vel dårligt noget du kan anklage Streetracing.dk for ?
Det fremgår endda med alt tydelighed på vores hjemmeside at vi blot yder velvillig assistance til en anden klub i problemer...
"Tilmeldingen har tidligere været hos Arrangøren Jesper Andersen fra Van Nuys men han har desværre lidt kritiske computerproblemer. Vi håber at han er klar igen snart."Citat:
fakta er så at de åbenbart aldrig har været på flyvepladsen, ikke aner hvordan løbet skal afvikles....
Kære Søren,
Det er vel ikke et kommende krav fra dig, at vi skal kende alle potentielle baner i Danmark på forhånd før vi tilbyder vores hjælp til en anden klub ?
Dem der kender folkene bag Streetracing.dk ved, at vi aldrig kunne drømme om at deltage i noget som ikke er sikkerhedsmæssigt forsvarligt.
Citat:
og har hævet prisen på tilmelding hvis man betaler over deres konto! lige det der med medier og føren sig frem.... er egentlig noget man ret hurtigt tænker på.....!
Kære Søren,
Prisen på tilmelding er suverænt bestemt af Jesper og Van Nuys folkene.
Hvis det at gøre opmærksom på et arrangement og hjælpe en anden klub i nød, opfattes af dig som at "føre sig frem" så har vi heldigvis helt modsat rettede opfattelser af det forhold.
Hvis du mener, at de indslag der har været i medierne om Streetracing.dk (som jeg har linket til ovenfor) har skadet streetracing sporten i Danmark og at de også er udtryk for at "føre sig frem" så har vi heldigvis også i dette forhold helt modsat rettede opfattelse.
Citat:
kan fortælle at der tidlegere har været kørt TF på banen, ikke at den på nogen måde er egnet til noget så vildt. MVH. søren
Kære Søren,
Jeg er ikke lige bekendt med udtrykket TF (undskylder naturligvis min uvidenhed på det punkt) men som nævnt ovenfor, hvis ikke Streetracing.dk finder forholdende sikkerhedsmæssig i orden, deltager vi ikke.
Sidst men ikke mindst, jeg vil gerne høre dine motiver for det indlæg - det er jo tydeligt for enhver at du har en dagsorden hvor du vil forsøge at sætte Streetracing.dk i et mindre godt lys.
Det er der andre som uden held har forsøgt før, men det var dog mit håb at den slags adfærd kunne undgås på PowerPage.
Jeg har fået en reprimande for at kalde dig et fjols og et narhoved, og det beklager jeg naturligvis, ligesom du ikke kender det mindste til Streetracing.dk - har jeg ikke det mindste belæg for at komme med den slags beskyldninger - så undskyld for det.
Hartvig