Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 10:19

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 01 jun 2006, 17:05 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 30 okt 2005, 10:28
Indlæg: 99
Hey, min turbo løsner sig fra manifoldet, hvad kan man gøre ved det??


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 jun 2006, 17:17 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 22 nov 2005, 20:48
Indlæg: 293
Geografisk sted: Juelsminde
Bruge låsemøtrikker.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 jun 2006, 18:07 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 30 okt 2005, 10:28
Indlæg: 99
Har også brugt sådan nogen kobber låsemøtrikker, men det er ikke nok...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 jun 2006, 19:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 11 maj 2004, 17:06
Indlæg: 120
Geografisk sted: østfyn
jeg brugte rustfrie bolte til min da jeg monterede den og den har ikke løsnet sig


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 jun 2006, 20:39 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 30 okt 2005, 10:28
Indlæg: 99
Okay, det har jeg også hørt, men troede ikke helt der var forskel. Er det nogen speciele møtriker eller?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 jun 2006, 20:40 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 7414
RG skrev:
Hey, min turbo løsner sig fra manifoldet, hvad kan man gøre ved det??


Er flangen "blød"?

Du kan (hvis der er plads) bruge boltforlængere, så får du mere elastik i samlingen, så render den ikke løs.

_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 01 jun 2006, 20:56 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 30 okt 2005, 10:28
Indlæg: 99
Okay hvordan fungere det?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 jun 2006, 05:50 
Offline
Mester Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Indlæg: 3805
Geografisk sted: nordsjælland
RG skrev:
Okay hvordan fungere det?


Prøv at tænke på at dine bolte har samme egenskaber som en fjeder.
En lang fjeder kan strækkes længere end en kort, og stadig bevare sin originale længde, når belastningen forsvinder.
Boltforlængeren er i alt sin enkelthed et stykke rør, der gør at man kan bruge længere bolte. Og dermed få en længere fjeder.

MVH

Morten

_________________
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 02 jun 2006, 10:55 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2003, 09:19
Indlæg: 1402
Geografisk sted: Fredericia
du kan lave et stykke låsblik som sidder 2 og 2... så ryster de ihvertfald ikke løs.... nissan 200sx bruger det som standard.... så hvis det er en t25 turbo kan det købes ved nissan, hvis du ikke selv vil bixe med at lave det.

_________________
Billede


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 04 jun 2006, 17:17 
Offline
Junior Medlem

Tilmeldt: 30 okt 2005, 10:28
Indlæg: 99
Det er en GT2860r, kan det bruges sammen med den?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 52 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team