Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 07:45

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
jeg tror måske min turbo er begyndt at bruge olie. så hvis jeg skal ha en anden hvilken skal jeg så vælge. det skulle gerne være en der passer på min manifold min turbo er en garrett T3. jeg kan se turbodk har tilbud på en T3 renovering + upgade 360 grader lejer, twingab ringe, 60 trim til 4995 er det sådan noget jeg skal ha. det vil vel også gi nogen flere hk.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Medlem

Geografisk sted: Sydsjælland
mikRST skrev:
jeg tror måske min turbo er begyndt at bruge olie. så hvis jeg skal ha en anden hvilken skal jeg så vælge. det skulle gerne være en der passer på min manifold min turbo er en garrett T3. jeg kan se turbodk har tilbud på en T3 renovering + upgade 360 grader lejer, twingab ringe, 60 trim til 4995 er det sådan noget jeg skal ha. det vil vel også gi nogen flere hk.

Sådan en fin ting har jeg - og må da indrømme den er cool nok. men hvis du har mange penge så kan jeg nok bedre anbefale en kugleleje turbo da den er hurtige oppe end den originale samt den opgraderede .. og du vil ku mærke det ved starten hvor vores biler er lidt døde..

Titel:
Senior Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
oki takker for svaret. jeg tror bare det bliver en upgade jeg vil ikke gi så mange penge til turbo

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time