Ja, nu læste jeg forumsreglerne og kunne ikke se nogen steder at det skal dreje sig om biler, så tilod mig at poste det herinde da jeg ikke har fundet et ordenlig forum til scootere/knallerte, og Scootergalleri.dk gider jeg sq ik bruge mine penge på( nærigrøv, yes!
) Men problemet er sådan her: Køre på arbejde i morges, og den køre bare derudaf (skiverne pillet, det eneste) sætter dyret og gå ind, så begynder det og regne, får først pause et par timer efter
før jeg kan smide den ind i et skur, så den stod og blev lidt våd, ved ik om det betyder noget, men anyways. Så køre jeg hjemad, og på vej ned af en bakke sætter den ligepludslig i tomgang og derefter istå, fårk tænke jeg da jeg havde glemt mobilen og det var ude på landet. men får den startet med møje og besvær, (elstarten virker ik, så det er kickstart) Og så køre den fint, men så begynder den så og køre langsommere og langsomere, der var cirka 4 km hjem derfra, og lige inden jeg når hjem går den ud igen, smider den ind i værkstedet og får skilt lortet ad. Piller skjolet til luftfilteret af, og der er ikke noget filter i! Købte den i fredags, så har ikek haft chance for at tjekke det, men jeg piller kassen af, starter den, og den køre fint igen? Også har optrækket forøvrigt også hele tiden været nul...
Det vaer det ene: Det andet er lidt mærkeligt, på kickstarter skjolet er der et hul, det skal være der, det ser nærmest ud som der skal side en slange på, og vis jeg stikker fingeren ind i det er der olie inden i...