Transitfar skrev:
Havneren skrev:
Hvordan moderere man mildere og samtidig konsekvent?
Her er fx hvad jeg så #Hentemod# skrive på et andet forum, hvor jeg af og til kommer. Hans komm. er generel, og jeg VED, at der var faldet adskillige PB´er før han skrev det her i en ny tråd.
"Der er en del tråde der er kørt totalt af sporet og hvor man faktisk sviner hinanden til med div. postulater om dit og dat....uanset jeres holdning til andre herinde..om i kan sammen eller ikke kan , så hold det over pb , det er simpelthen for plat det andet og jeg gider ikke den slags læsning/svinen folk til.
Så find charmen drenge , ellers ryger der røde kort på bordet i en periode.
saglig debat eller nada...skal i svine hinanden , så brug pb,ok.
Fortsat god aften"Pointen er, at almindelige brugere kun oplevede at folk stille og roligt faldt til ro igen.
Havneren skrev:
Eftersøger lidt konstruktiv kretik til moderatorene...
Hvorfor det??
Jeg oplever faktisk kun, at #Mods# er både MEGET bevidste OG konsekvente i deres valg af moderatorlinie.
Jeg har aftenen igennem prøvet IKKE at kritisere #Mods# for deres udførelse af et utaknemmeligt job.
Jeg er blot uenig i både den valgte linie, og måden det gøres på.
Men endnu engang - hvad der mig bekendt ikke er forbudt endnu:
Hver mester sin metode.
/Lars
Nå jo... Men altså - I den her forbindelse ligger jeg i hvert fald ikke noget negativt over for moderatorene i ordet "kretik" og slet ikke i ordet "konstruktiv kretik". Også netop hele pointen med denne tråd... At man kan komme med sin mening på godt og ondt som så forhåbentligt kan bruges konstruktivt af moderatorene. Lide gyldigt hvordan tråden nu udfalder mener jeg kun det kan have været positivt og have en positiv virkning på PP i det langt løb.
Men altså... Jeg syntes ikke det er mere forkert at kretisere som at rose.
Fordi konstruktiv kretik jo er noget der kan bruges til noget, måske da. Du havde jo et direkte forslag om at moderere på en anden måde og vidste at det kunne lade sig gøre - Ritgig fint at der så også kommer eksempel på bordet. Syntes da at det er den retning vi skal.
Nu er det i øvrigt også ret nemt at kretisere når de pt. ikke kan "forsvare" sig i tråden her... Men omvendt syntes jeg da der kommer nogle gode og konstruktive indlæg på godt og ondt.
V/h Chr