Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 23 feb 2025, 13:17

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 153 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Forfatter besked
 Titel:
Mester Medlem

det er så ikke en gang løgn..... på langt de fleste motorer! MVH. søren

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem

Havneren skrev:
Måske skulle du bare, den gang, have gjort Søren opmærksom på, at det førsøg du omtalte ikke var et laboritorie forsøg med kalibrerede måleinstrumenter til rumforskning, MEN at forsøget blot pegede mod en vis tindens...

Man skal passe lidt på når man skriver/udtaler sig for man vil altså blive stillet til regnskab for det før eller siden. Det syntes jeg så heller ikke, at der er spor galt i så længe det forgår på et rimeligt plan og folk kun har læst det man har skrevet og i det sammenhæng det er skrevet. Det er nemlig forfærdelig iraterende når der digtes op mellem linierne og tages ud af sammenhæng for at sable folk. Man han så bruge adskellige indlæg for at redegøre for en "misforståelse/mistolkning". Mennnnnnn... Måske skal folk bare acceptere at de/vi altså kan tage fejl og stadig kan lære. Jeg ved da fra mig selv at jeg hader at indse at jeg har taget fejl, også selv om jeg kun kan blive klogere af det. Men det sker da! Det sker for alle nu og da, også her på PP - Hvordan folk så takler det at tage fejl er vidt forskelligt! Nogle siger "Ja, du har sku ret", andre kæmper med næb og klør, så er der dem der forsøger at få fokus over på "modparten" med noget han tidligere har udtalt og så er der dem der bare bliver helt stille. Man ser også nogen som er SÅ gode at de kan vende det hele rundt og man til sidst står og reelt ikke ved hvad "modparten" i virkeligheden siger.

Her på PP vil jeg da opfordre folk til ikke at holde sig tilbage, men at blandt sig hvis de mener de kan bidrage med noget konstruktivt. Men er folks ego for stort til at kunne bære det at tage fejl... Ja... Så skal de måske finde et forum som fungere i monolog stil.

V/h Chr

P.S. bare for der ikke skal være tvivl! Så er ovenstående skrevet som rent generelt i hverdagen. Altså ikke specielt myntet kun på PP eller på særlige personer. Og SLET ikke med en vis(ikke som i klog :D ) herre fra Labolle i tankerne. Han står helt uden for det her. Han tager nemlig rent faktisk aldrig fejl - Det har han overbevist mig om ved flere lejligheder.

Nå hehe... Nu har jeg allerede fået en PB der personligt sviner mig til med enstavelses tillægsord. Jeg formoder det er pga. ovenstående indlæg.

Jeg vil gerne lige IGEN gøre opmærksom på at, "P.S. bare for der ikke skal være tvivl! Så er ovenstående skrevet som rent generelt i hverdagen. Altså ikke specielt myntet kun på PP eller på særlige personer."

Det mener jeg rent fakstisk og samtidig mener jeg også det jeg skriver oppe over. Det er blot en erfaring jeg har gjort gemmen mange diskusioner med mange forskellige mennesker i hverdagen... Folk reagere altså forskelligt på det at tage fejl. Jeg reagere på en måde og andre på en anden. Da alle ikke kan have ret vil der ALTID være folk der tager fejl. Når Finn så kommentere at han bliver cuttet lidt af i en tidligere tråd får jeg lyst til at skrive lidt om mine erfaringer på det område, hvor det handler om at tage fejl.

V/h Chr

P.S.
Det med ham fra lobolle er en intern joke (vi er jo ganske gode venner)... Dem vil man se MANGE af hvis man kigger lidt efter :)

http://www.youtube.com/watch?v=Dn0FPQRcoiM

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: nordsjælland
Denne tråd er blevet låst hovedsageligt pgaf overtrædelse af punkt 5.
I forumsreglerne.
http://powerpage.gjelsoe.dk/viewtopic.php?t=15313

Men også grundet den var løbet så meget af sporet, så den intet havde at gøre med det oprindelige indlæg.

MVH

Moderatorene

http://www.volvo200klub.dk/index.html

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 153 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 12, 13, 14, 15, 16

Alle tider er UTC + 1 time