Tilløg med vognen
1. Har hørt om Kim Bonde, men har ingen personlig erfaring med ham, men med de oplysninger om motor, burde de 163hk passe nogenlunde.
2. Jeg har gode erfaring med Champions 59C (mener jeg de hedder).
3. Der har jeg ligeledes god erfaring med AP racing, de laver nogle fine koblinger der kan bruges til race til såvel alm. brug, mener de hedder "formula sport".
4. En god kvalitets olie 10/40 halvsyn er ganske fin.
5. Ikke ret meget, en indkøring og justering samt hævning af ladetrykket, af en der har forstand på KE-anlæg er dog, at foretrække.
6. Ja, man kan se om boksen har fået sat en anden chip i, somregel har "firmaet" også deres logo på chippen.
7. En bedre oliepumpe koster KASSEN, mener jeg i sin tid gav 2500kr så hvis du ikke har problemer med for lavt tryk, så spar pengene. Jeg købte denne da jeg kørte med en dyr letløbs olie, men ved skift til 10/40 Mobil var trykket fint. Så fik aldrig brug for den.
8. Benzin mangel er den største dræber, slidt knastaksel for dine HK/NM til at forsvinde. Benzin mangel Benzin mangel Benzin mangel
9. Poly bøsninger er fine, men koster en del, personligt ville jeg ikke skifte alle til poly, men alle de bagerste samt til bære arme i for.
10. De originale bremser stammer fra en Xr4i, så de er pæn store ab fabrik, men mere vil selvfølgelig ha mere. Der finders skivebremse konverteringer til i bag, men kan ikke synes, men tromlerne gør det nu ellers godt nok syntes jeg.
Og som nybagt RST ejer, er denne side dit nye handels sted nummer 1.
www.burtonpower.com