Zorak skrev:
HenrikGM skrev:
Tabs til opvaskemaskinen fungerer faktisk rimeligt fint, men først når vandet koger....
Hvordan styrer i det? Koger noget vand og hæller i en balje sammen med tingene og en tab? Og så lader det stå?
Næ, for testens skyld, så tog jeg en flok beskidte lejeoverfald og smed direkte i en gammel kogekedel, og så en vasketabs efter det hele, og tændte kedlen.
Det tog ca. 5minutter, så var det hele rent.
Så er problemet lige; Hvordan får man nemt kogt et helt topstykke...
Eller en motorblok for den sags skyld....?
Og, ja; jyder har igennem mange år brugt diesel til mange ting. Det er feks udmærket til at imprægnere en tipvogn med træsider med. Det rådner aldrigt, hellerikke om den så står ude i 25+år. Been there!
Diesel er også glimrende, jeg har det feks i min rensebar, men feks et topstykke er det nu begrænset anvendeligt til, bla fordi der er alt for mange krinkelkroge man ikke kan nå med en pensel.
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!