JakobM skrev:
Den er svær. På den ene side vil vi med brugeroprettelse få mere kendskab til hindanden og på den anden side risikere vi "gæsten" ikke gider oprette sig og undlader at dele sin viden/spørgsmål.
Mvh Jakob
Argumentet kan så være at HVIS vores lettere skizofrene gæst ikke gider spilde 2½ minut på at registrere sig, så er bidraget næppe heller værd at bruge 2½ minut på at læse, og derfor er der intet tabt.
Jeg har selv stemt for at komme af med gæsten.
Som det er nu er det alt alt for nemt at spolere en tråd, svine folk til, osv. osv som gæst. Jeg så gerne at vi tog den endnu videre og modererede grupperne lidt hårdere, ala feks TurboPerformaceClub Sweden, som indeholder nogle af de mest erfarne tunere i norden i det "avancerede" forum. Der kommer virkeligt mange guldkorn ud derfra. Tilgengæld er dette forum befriet for "får jeg 15hk mere med et KN filter på min gamle opel?" og lign. Her hører KUN spørgsmål om mere avanceret teknik hjemme, og det tiltrækker, og løfter diskussionerne en del rent fagligt. Man kan tappe sådan et forum for en masse hardcore viden. Den slags skribenter ser du aldrig i et helt offentligt, frit tilgængeligt og umodereret forum. Dermed ikke sagt at vi skal udelukke "filterdrengene" på PP, men vi kunne godt tåle at niveauet kom lidt opad, og diskussionerne kom lidt dybere ind i emnerne, IMO.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!