Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 03 dec 2024, 21:39

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Admin
Admin

Det er jævnlig oppe at vende og jeg kunne godt tænke mig at høre jeres mening. Stem løs :D

Beslutningen er taget - I alle fora skal man nu være bruger for at kunne poste indlæg.

Resultat af afstemning:
Billede

Senest rettet af JPP 21 mar 2006, 19:20, rettet i alt 4 gange.

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maribo
mit forslag ville være at det kun er i tuning, motorstyring og anden teknink der er krav om medlemskab... det er simpelthen der der er størst chance for at useriøse mennesker kan ødelægge en hel masse for nogle andre under dække af "gæst" resten kan jeg kun se det som en fordel at gæster kan skrive, måske under tvang om at SKULLE skrive et eller andet navn i stedet for gæst.

www.slavteren.tk

Titel:
Admin
Admin

Det kunne være en ide. Jeg hører også folk efterspørge krav om brugeroprettelse til køb/salg forummerne (nok også inkl. mig selv men stadig i tvivl), da det giver en "lidt" større vished om hvem man handler med.
Omvendt har jeg også tidligere før været glad for bare at kunne poste indlæg som gæst uden alt "besværet" (1 minut for at oprette sig herefter automatisk login, bevares....).

Jeg mener ikke umiddelbart at det kan arrangeres sådan at gæster skal påføre navn for at kunne svare/poste.

Der er ikke så mange forummer tilbage hvor man bare som gæst kan besvære og poste indlæg. Spørgsmålet er så om det er en fordel eller ulempe...

Mvh Jakob

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tylstrup Nordjyland
som sagt er der jo mange flinke gæster så hvis bare de tekniske forums bliver "låst" og køb/salg, projekter og evt fri debat måtte efter min mening godt være frit slag for alle... grunden til at jeg gerne vil ha video låst er at vi kan undgå en del spam (selvom jeg heldigvis ikke har fundet noget endnu)... bare et forslag..

Titel:
Admin
Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Borup
Jeg har stemt på brugeroprettelse. Jeg synes det er _træls_ med alle de semi-anonyme brugere.

.

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
John Sahl skrev:
Jeg har stemt på brugeroprettelse. Jeg synes det er _træls_ med alle de semi-anonyme brugere.

.

Er enig her

I took an IQ test and the results were negative.

Titel:
Admin
Admin

Den er svær. På den ene side vil vi med brugeroprettelse få mere kendskab til hindanden og på den anden side risikere vi "gæsten" ikke gider oprette sig og undlader at dele sin viden/spørgsmål.

Mvh Jakob

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Slagelse
Så længe det er gratis tror jeg nu gerne folk vil melde sig ind. Det skal bare femgå af forsiden så folk ved at det er nemt :)

I took an IQ test and the results were negative.

Titel:
Moderator

JakobM skrev:
Den er svær. På den ene side vil vi med brugeroprettelse få mere kendskab til hindanden og på den anden side risikere vi "gæsten" ikke gider oprette sig og undlader at dele sin viden/spørgsmål.

Mvh Jakob

Argumentet kan så være at HVIS vores lettere skizofrene gæst ikke gider spilde 2½ minut på at registrere sig, så er bidraget næppe heller værd at bruge 2½ minut på at læse, og derfor er der intet tabt.

Jeg har selv stemt for at komme af med gæsten.

Som det er nu er det alt alt for nemt at spolere en tråd, svine folk til, osv. osv som gæst. Jeg så gerne at vi tog den endnu videre og modererede grupperne lidt hårdere, ala feks TurboPerformaceClub Sweden, som indeholder nogle af de mest erfarne tunere i norden i det "avancerede" forum. Der kommer virkeligt mange guldkorn ud derfra. Tilgengæld er dette forum befriet for "får jeg 15hk mere med et KN filter på min gamle opel?" og lign. Her hører KUN spørgsmål om mere avanceret teknik hjemme, og det tiltrækker, og løfter diskussionerne en del rent fagligt. Man kan tappe sådan et forum for en masse hardcore viden. Den slags skribenter ser du aldrig i et helt offentligt, frit tilgængeligt og umodereret forum. Dermed ikke sagt at vi skal udelukke "filterdrengene" på PP, men vi kunne godt tåle at niveauet kom lidt opad, og diskussionerne kom lidt dybere ind i emnerne, IMO.

Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!

Titel:
Mester Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Brønshøj/Husum
JakobM skrev:

Hellere 30 seriøse skribenter end 300 modsatte!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 50 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time