Lattergas eller Kompressor

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Gæst

Lattergas eller Kompressor

#1 Indlæg af Gæst »

Nogen som vil anbefale det ene frem for noget andet det er til en gammel BMW E39 540.
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

Re: Lattergas eller Kompressor

#2 Indlæg af HenrikGM »

Anonymous skrev:Nogen som vil anbefale det ene frem for noget andet det er til en gammel BMW E39 540.


Ingen af delene....Den vil derimod blive rigtig sjov med to ikke alt for store turboer.....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Gæst

#3 Indlæg af Gæst »

har du en opskrift på sådan et sæt.Vi er fra samme verdens del, kan jeg se.
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#4 Indlæg af HenrikGM »

Anonymous skrev:har du en opskrift på sådan et sæt.Vi er fra samme verdens del, kan jeg se.


Hvad må det koste, og hvad er målet?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
lqs
Mester Medlem
Indlæg: 4407
Tilmeldt: 10 okt 2003, 22:46

#5 Indlæg af lqs »

hvis de to ? bliver besvaret med lidt og meget..... er der intet der slår N2O!! ellers er der mange andre muligheder. eller kombinationer af samme. MVH. søren
Gæst

#6 Indlæg af Gæst »

ca 400 hk er målet. Pris afhænger af syn og kvalitet..
Besvar