Fint projekt. Fedt at de kaster sig ud i den størrelse renovering.
Set udfra at det vel egenligt er en klassiker, så laver de i min smag lige rigeligt om på bilen.
Mange hjørner og små huller bliver bare muret op med CO2eren, lukningen af bensinklaphullet får de ca. dumpekarakterer for og i bunden af bilen tilføjer de adskillige meter overlapsamlinger som ikke var der originalt. Ydermere gaber deres overlapsamlinger flere steder op til et par godstykkelser, som de hæfter sammen, og tæsker så pladen imellem hæftningerne sammen så den da i det mindste lægger sammen der

Et par steder lukker de huller ved at klaske en alt for stor plade på indvendigt, og bare svejse udvendigt.
Een ting er sikker; Eftersom bilen vel skal køre i sverige med et ikke alt for gunstigt klima til metervis af eftermonterede dobbeltpladesamlinger, så skal de nok have fundet en dygtig rustbeskyttelsesmand, hvis den skal holde mange år. Den er ihvertfald ikke morsom at kaste sig over næste gang den skal svejses op.
Og ja, kulfiberklippet så jeg også gerne mere af.
Godt koncept med at filme undervejs. Jeg har indtilvidere kun taget billeder, og videoklippene virker ganske meget bedre, også til folk der har lyst til at komme i gang med en renovering, men pas på ikke at fuske ligeså meget som de rødder her gør. Ser frem til at se det endelige resultat.
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!