Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Sådan som jeg lige læste det,mener du at feltet ikke kan vise forkert lige meget hvad man skriver ind på tempratur osv.
Mener du det.?
Nej, jeg mener det stik modsatte.
Selve feltet i sig selv er konstueret sådan pr. natur at det ikke giver anledning til nogen særlig måleunøjagtighed.
Der hvor fejlene kan stamme fra er dels fra bilen selv(forskellige årsager til ukonstante ydelser), og ISÆR fra rullefeltsoperatøren. Hvis han ikke er helt 110% med på hvordan den udregning er lavet, og har 110% samvittighed, så kan han manipulere med effekten som det passer ham. Det kræver blot en indtastning af en "forkert" temperaturværdi, eller en gal barometerkorrektion, så er det faktisk irrelevant om feltet så har kostet 300.000dkr, eller om det er noget smeden har bikset sammen til 15.000.
Det er vist også det jeg skriver.....
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!