Morten Fog skrev:
har ikke lige hørt den med at man må skifte fra karb til sprøjt..
vil det sige at jeg burde kunne syne min Renault R5 GT Turbo fra 87 som født med karburator med et MS, hvis det eller ser fornuftigt og forsvarligt ud?
og hvad sker der hvis jeg skifter topstykke til et fra en Renault R5 Alpine Turbo fra 83? hvad siger de til det?
Spørg dem dog ad. Det kan være den skifter identitet, og dermed forårsager afgift. Det kan T&S svare på. Hvis SB nægter af syne den, så spørg et andet sted, eller tjeck reglerne selv, så du VED om du må eller ej.
SB får så mange dumme spørgsmål fra folk der vil smide en V10 i en gammel kadett E, så de er ved at brække sig. Derfor er tendensen at de konsekvent siger nej, indtil du har bevist at du VED hvad du laver og du VIL have det synet. (smide sig på sine blødende knæ og råbe "JEG VIL JEG VIL JEGVILJEGVILJEGVIL" er ikke helt godt nok, der skal noget seriøst fodarbejde til)
_________________
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!