Jeg vendte jo kondensatoren forkert, og den futtede rigtig nok af, der var røg, den blev sort og sprækkede, så...
Købte et helt nyt batteri inden jeg gik igang, netop for at sikre det ikke skulle gå død. Har testet at den giver lidt over 9 volt, på mit multimeter...
Jeg har nok formentligt fået fat i lidt komponenter i morgen til at teste med, forhåbentligt alle de dele der er i afsnittet hvor jeg failer testen (pånær processoren).
Så har jeg noget at skifte med, havde tænkt på at skifte de dele, der er i dette afsnit, for at sikre mig, der ikke er nogen fejl på dem, og fejler den stadig testen dér, så må det næsten være processoren (får også en ny tantal-kondensator til C30, i stedet for den elektrolyt der sidder der nu, for sikkerhedens skyld). Jeg kunne have krystallen mistænkt, efter hvad du skriver, ligesom hvad jeg kan læse mig til på msefi. Dog har jeg været meget forsigtig med den, at den ikke har ramt noget osv, og den gik jo også gennem den første test, men nu må vi se, kan vel nærmest ikke gøre andet, før jeg kan teste mere...
Jeg har smidt et indlæg på msefi også, afventer svar.
Jeg kender så udemærket Henrik (kun for noget godt
), og har også tænkt på at tage kontakt til ham. På den anden side, så er jeg heller ikke meget for at give fortabt med det samme, og kontakte guruen, hehe
Men når jeg nu får testet igennem i morgen aften, kan det være jeg er blevet klogere... Hvis der er andre der har ideer, forslag eller andet, så skal det være noget så velkomment!!
Daniel.