Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 10:45

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Geografisk sted: Roskilde
MØFFE(uden login) skrev:
ta lige en snak med ole fra viborg auto teknik han er en del billigere og har rodet MEGET mere med bmw end vae kommer til.. for 10k får du næsten monteret en FMJ boks og så er den programmeret... så det er en sindsyg pris VAE er kommet med.

Mon ikke de 10k er med Unichip? Jeg har svært ved at forestille mig at de tager 10k for en normal chipning.

Smoke tires
Not drugs

Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+

Titel:
Nyt Medlem

Fabritius skrev:
MØFFE(uden login) skrev:
ta lige en snak med ole fra viborg auto teknik han er en del billigere og har rodet MEGET mere med bmw end vae kommer til.. for 10k får du næsten monteret en FMJ boks og så er den programmeret... så det er en sindsyg pris VAE er kommet med.

Mon ikke de 10k er med Unichip? Jeg har svært ved at forestille mig at de tager 10k for en normal chipning.

Jow.. ret skal være ret , det var med unichip samt indkørering på ruller osv ... men jeg må vente og se på Tirsdag om jeg har benzintryk nok... ellers skal jeg jo have løst det først , jeg kan jo være heldig at det bare er en extra pumpe jeg skal have , ellers tænker jeg mere og mere på et MF2 sæt , men det skal jo også køres rigtigt ind... men det er sikkert ikke så svært .... eller ???

BMW 323 TI Compact E36

Titel:
Junior Medlem

hvorfor give 3500 eller hvor meget det nu koster for MF2 når du kan få MS for det samme penge... :shock:

Titel:
Nyt Medlem

Suk .... bliver mere og mere rund på gulvet jo flere jeg taler med om mit problem ... det ser ud til at alle jeg ringer til siger ca 10k ... har enda også prøvet i sverige ... 7000-12000 sek .. selvfølgelig lidt billiger omregnet til danske penge.

men har fået skiftet mit benzinfilter .. og det hjalp meget... så nu må jeg på ruller igen for at se hvad der er sket nu ... men den træker fint jævnt nu... måske har det bare været filteret som var stoppet ... hjulpet har det hvertfald ..... men kan der virkelig "gemme" sig 30 hk i det ??

trode det blev skiftet til service... har været på værksted altid til service.... underligt :-)

BMW 323 TI Compact E36

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time