Inkøring af MF2
Redaktør: Moderatorer
- Spyde
- Medlem
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:45
Inkøring af MF2
jeg kunne godt bruge en der kan hjælpe mig med at køre noget mf2 ind, har haft den nede hos VAE i slagelse men de kunne åbentbart ikke finde ud af at indstille den ordentlig... og nu har jeg fået en anden knast i så den skal lige stilles lidt 
-
Damborg
- Medlem
- Indlæg: 207
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
- Kontakt:
- Spyde
- Medlem
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:45
-
Gæst
-
Damborg
- Medlem
- Indlæg: 207
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
- Kontakt:
- Spyde
- Medlem
- Indlæg: 152
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:45
-
Damborg
- Medlem
- Indlæg: 207
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
- Kontakt:
Spyde skrev:jamen den levere masser af benzin i toppen det er bare overgangen den ikke får helt nok, altså den starter først ved o,3 bar så den har et lille hul hvor den ikke får nok
Hvorfor starter den først ved 0,3 bar..??
Er der ikke 3D styring..??
Fueleren skal jo justeres så den starter over 0,1 bar..
Jeg havde dog ikke held med 3D Styringen på min Mapfueler..
og fik at vide at det fungerede bedre på de nye..??
Hvis du kører med en stor turbo der først har fuld ladetryk ved feks 0.4bar v.3500omd.. så har du jo opbyggende ladetryk over et langt område hvor du ikke får tilskud..
Men det kan jeg forstå er dit problem..
Var det DET de ikke kunne få til at fungere hos VAE..??