Inkøring af MF2

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

Besvar
besked
Forfatter
Brugeravatar
Spyde
Medlem
Indlæg: 152
Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:45

Inkøring af MF2

#1 Indlæg af Spyde »

jeg kunne godt bruge en der kan hjælpe mig med at køre noget mf2 ind, har haft den nede hos VAE i slagelse men de kunne åbentbart ikke finde ud af at indstille den ordentlig... og nu har jeg fået en anden knast i så den skal lige stilles lidt :cry:
Damborg
Medlem
Indlæg: 207
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
Kontakt:

#2 Indlæg af Damborg »

hey.. dit bilgall link virker ikke.. hvilket MF2 har du..??
Brugeravatar
Spyde
Medlem
Indlæg: 152
Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:45

#3 Indlæg af Spyde »

ok det skulle virke nu,, det er en MF2 fra turbomotor hvis du kender noget til den
Gæst

#4 Indlæg af Gæst »

Uh.. ja.. DEN har jeg også haft problemer med.. ikke særlig stabil..

Kan den føde nok benzin..??

Er det den gamle sorte kasse.. eller den lidt nyere hvide..??
Damborg
Medlem
Indlæg: 207
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
Kontakt:

#5 Indlæg af Damborg »

Ups.. Glemte at logge ind.. :roll:

Den Mapfueler jeg købte der fra.. kørte kun 70%dutycircle..
Så krævede nogle MONSTER store dyser for at kunne føde ret få HK..!!
Brugeravatar
Spyde
Medlem
Indlæg: 152
Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:45

#6 Indlæg af Spyde »

jamen den levere masser af benzin i toppen det er bare overgangen den ikke får helt nok, altså den starter først ved o,3 bar så den har et lille hul hvor den ikke får nok :(
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#7 Indlæg af K-FINN »

Det skal så lige siges at den damborg kørte med ,var en af de gamle og første der kom.
MVH Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Damborg
Medlem
Indlæg: 207
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nordsjælland-Frederiksværk
Kontakt:

#8 Indlæg af Damborg »

Spyde skrev:jamen den levere masser af benzin i toppen det er bare overgangen den ikke får helt nok, altså den starter først ved o,3 bar så den har et lille hul hvor den ikke får nok :(


Hvorfor starter den først ved 0,3 bar..??

Er der ikke 3D styring..??
Fueleren skal jo justeres så den starter over 0,1 bar..
Jeg havde dog ikke held med 3D Styringen på min Mapfueler..
og fik at vide at det fungerede bedre på de nye..??

Hvis du kører med en stor turbo der først har fuld ladetryk ved feks 0.4bar v.3500omd.. så har du jo opbyggende ladetryk over et langt område hvor du ikke får tilskud..

Men det kan jeg forstå er dit problem..

Var det DET de ikke kunne få til at fungere hos VAE..??
Besvar