ombygning af Ford Soch 2.0i

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Gæst

#11 Indlæg af Gæst »

har kørt i 4år med samme 7" sierra bagtøj med mellem 350 og 450hk....
s@g
Mester Medlem
Geografisk sted: Østfyn/Nyborg

#12 Indlæg af s@g »

Fra powerpage/tuningsprojekter/ford:"God ide at bearbejde kanalerne i topstykket"
Fra powerpage/motorlære/topstk: "Hvis halvdelen af et ventil styr fjernes på en Ford SOHC motor giver denne bearbejdning et 10% bedre flow."

Og så lige lidt mere guldkorn: http://www.pumaracing.co.uk/pinto.htm
Lille problem, lille hammer. Stort problem, stor hammer!

Fri bane, fuld hane!!!
MØFFE(uden login)

#13 Indlæg af MØFFE(uden login) »

Bakke skrev:Jeg elsker når folk skriver gearkasse og BAGTØJ ingen problem!!!

Det kommer sgu an på hvordan man kører!! Har smadret 5 Bagtøjer 4 på min egen og en på en låntbil :oops: på ca. 4år!! Men når det er sagt så holder resten at bilen faktisk til en del høvl!!!

Ford Sierra 2,0i DOHC 140hk

Mazda 323 GTX 150hk Flere på vej :twisted:

ja jeg har også smadret et par. men det er akslen inde i bagtøjet der river sig løs og begynder at arbejde, og egter lidt tid så er den smadret.

men lige for en kort bemærkning og jeg undskylder at jeg lige stjæler tråden. bakke hvad har du gjort ved din dohc for at nå 140hk??
Brugeravatar
Bakke
Junior Medlem
Geografisk sted: Store heddinge. Sjælland

#14 Indlæg af Bakke »

ja jeg har også smadret et par. men det er akslen inde i bagtøjet der river sig løs og begynder at arbejde, og egter lidt tid så er den smadret.

men lige for en kort bemærkning og jeg undskylder at jeg lige stjæler tråden. bakke hvad har du gjort ved din dohc for at nå 140hk??

Hævet komp. kan kun køre på 98okt. portet top 267g knaster. kn57i 2" udst & chip!! men hold dig fra knasterne de tager det fede bundtræk :cry:

[/quote]
dalle1

#15 Indlæg af dalle1 »

så du spurgte lidt til bagtøj...

ring til mig på 28298200 jeg har et komplet bagtøj fra en cos 4*4 med skiver og kaliber

dalle - r ikk meget på nettet så hvis du vil hører mere så sms eller ring
møffe
Mester Medlem
Geografisk sted: i midten af midtjylland

#16 Indlæg af møffe »

Bakke skrev:

Hævet komp. kan kun køre på 98okt. portet top 267g knaster. kn57i 2" udst & chip!! men hold dig fra knasterne de tager det fede bundtræk :cry:

[/quote]

sjovt. min er med piper 270G ind og 268G ud banan og 57i kit, komplet uds og chip. resultat 140hk og 183nm..
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Besvar