Rover 620Ti / Nissan 200sx ???

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Mads B (dk)
Mester Medlem
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

#31 Indlæg af Mads B (dk) »

2fat2fly skrev:Den er org opgivet til 220kmt og 7,5 sek til 100. men hvad er en Vectra i30 :?: Det skal da være en v6 hvis den skal følge med der 8) .

Ronni skrev : Skal det være en s14, så få fat i en s14a.
Hvad er forskellen på de to siden den ene er så meget bedre ??



Det en vectra med en 3L v6 andre knaster anden kat/udstødning, bremser, skørter............. lavet af imnicher den er opgivet til 220hk, men den er målt på rullefelt til 251hk
Billede
2fat2fly
Mester Medlem
Indlæg: 948
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Fyn

#32 Indlæg af 2fat2fly »

Mads B 405 2.0 skrev:
2fat2fly skrev:??



Det en vectra med en 3L v6 andre knaster anden kat/udstødning, bremser, skørter............. lavet af imnicher den er opgivet til 220hk, men den er målt på rullefelt til 251hk

Ok lyder ellers vild nok men hvis det er en Vectra B eller C så vejer de jo også vild meget. Tror nu man skal gå efter de 220hk som lovet for de rulle hk er ikke til at regne med, Hos Bruno viste en kammis ca 50hk mere i forholt til et andet ved Naak som jeg vil mene passer.
Escort 3
Senior Medlem
Indlæg: 286
Tilmeldt: 16 okt 2004, 19:44

#33 Indlæg af Escort 3 »

hvilen en købte du ? den fra tyskland ? hvis nej billeder og info :shock: :lol:
BravoDude
Nyt Medlem
Indlæg: 41
Tilmeldt: 08 jul 2004, 12:28

Omdrejningsbegrænser på s13

#34 Indlæg af BravoDude »

Mads: Begrænseren er sat til 7200 standard...
BravoDude
Nyt Medlem
Indlæg: 41
Tilmeldt: 08 jul 2004, 12:28

#35 Indlæg af BravoDude »

2fat2fly: S14A har fået et facelift i forhold til s14... Begge to kører med SR20DET motoren :P

S14:
http://www.motor-p.jp/ps-wave/images/aeromas/s14.jpg

S14A:
http://www.isitaboat.co.uk/cruises/guil ... -200sx.jpg

Ved ikke om der er flere forskelle end det...
nissan200sx.dk
Indlæg: 8
Tilmeldt: 15 jul 2005, 20:09
Kontakt:

#36 Indlæg af nissan200sx.dk »

mads skrev:
nissan200sx.dk skrev:Forresten. Lad være med at smid stor turbo på den eller give for meget tryk på std turbo med en std chip!!! Noget af det første som SKAL skiftes er den chip!! meget vigtigt.

Benzin pumpe, og dysser skal også siftes inden stor turbo! Ihvertfald pumpen.


hvad køre du med af chip.... en universal eller en der er lavet på rullefelt til din motor ?


Kører med en stage 3 chip. (Kit bestående af z32 AFM, større dysser og så den chip) fra Horsham i England. Desuden justeret lidt ind via min Apexi.

Skal inden længe have lavet en custom chip til den.
Car: Nissan 200sx - s13
Engine: RB25DET
Power: Soon ~550hk.
0 - 100: < 4,5 sek
Topspeed: Soon 316 km/t
"Be a man, drive nissan"
Besvar