Powerforum

Motor- og Tuningsforum for Garagefuskere og andet godtfolk!
Dato og tid er 27 feb 2025, 13:45

Alle tider er UTC + 1 time




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Indlæg: 24 jul 2005, 17:47 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2003, 09:19
Indlæg: 1402
Geografisk sted: Fredericia
2fat2fly skrev:
Den er org opgivet til 220kmt og 7,5 sek til 100. men hvad er en Vectra i30 :?: Det skal da være en v6 hvis den skal følge med der 8) .

Ronni skrev : Skal det være en s14, så få fat i en s14a.
Hvad er forskellen på de to siden den ene er så meget bedre ??



Det en vectra med en 3L v6 andre knaster anden kat/udstødning, bremser, skørter............. lavet af imnicher den er opgivet til 220hk, men den er målt på rullefelt til 251hk

_________________
Billede


Share on FacebookShare on TwitterShare on DiggShare on RedditShare on DeliciousShare on TechnoratiShare on TumblrShare on Google+
Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jul 2005, 17:56 
Offline
Mester Medlem

Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Indlæg: 948
Geografisk sted: Fyn
Mads B 405 2.0 skrev:
2fat2fly skrev:
??



Det en vectra med en 3L v6 andre knaster anden kat/udstødning, bremser, skørter............. lavet af imnicher den er opgivet til 220hk, men den er målt på rullefelt til 251hk

Ok lyder ellers vild nok men hvis det er en Vectra B eller C så vejer de jo også vild meget. Tror nu man skal gå efter de 220hk som lovet for de rulle hk er ikke til at regne med, Hos Bruno viste en kammis ca 50hk mere i forholt til et andet ved Naak som jeg vil mene passer.


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jul 2005, 20:22 
Offline
Senior Medlem

Tilmeldt: 16 okt 2004, 18:44
Indlæg: 286
hvilen en købte du ? den fra tyskland ? hvis nej billeder og info :shock: :lol:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 jul 2005, 21:18 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2004, 11:28
Indlæg: 41
Mads: Begrænseren er sat til 7200 standard...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 jul 2005, 21:29 
Offline
Nyt Medlem

Tilmeldt: 08 jul 2004, 11:28
Indlæg: 41
2fat2fly: S14A har fået et facelift i forhold til s14... Begge to kører med SR20DET motoren :P

S14:
http://www.motor-p.jp/ps-wave/images/aeromas/s14.jpg

S14A:
http://www.isitaboat.co.uk/cruises/guil ... -200sx.jpg

Ved ikke om der er flere forskelle end det...


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 27 jul 2005, 21:35 
Offline

Tilmeldt: 15 jul 2005, 19:09
Indlæg: 8
mads skrev:
nissan200sx.dk skrev:
Forresten. Lad være med at smid stor turbo på den eller give for meget tryk på std turbo med en std chip!!! Noget af det første som SKAL skiftes er den chip!! meget vigtigt.

Benzin pumpe, og dysser skal også siftes inden stor turbo! Ihvertfald pumpen.


hvad køre du med af chip.... en universal eller en der er lavet på rullefelt til din motor ?


Kører med en stage 3 chip. (Kit bestående af z32 AFM, større dysser og så den chip) fra Horsham i England. Desuden justeret lidt ind via min Apexi.

Skal inden længe have lavet en custom chip til den.

_________________
Car: Nissan 200sx - s13
Engine: RB25DET
Power: Soon ~550hk.
0 - 100: < 4,5 sek
Topspeed: Soon 316 km/t
"Be a man, drive nissan"


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 52 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg
Du kan ikke vedhæfte filer

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team