Finn Tolstrup Pedersen skrev:
Hehe nej holder fri.
Der er MASSER af folk herinde der har en teori om hvordan,men ingen praktisk erfaring.Så det er svært at modbevise det de siger.
Er sikker på at din manifol virker.
Som du selv skriver er der måske meget få hk at hente ved at lave den om.
MVH Finn
øv.. jeg har ikke fri.
vi kan også vende den om og sige, at der er mange med teroier om hvordan det skal være. men er der nogen der har noget erfaring med at deres teori er rigtig. så det er svært at bevise at deres formler har ret... bare for at sparke til de kloge hoveder
hvordan ved de forskellige hvad der er det optimale. bygger i 5-10 manifolde. og tester dem på rullefeldt før i er sikker på at i har fundet den optimale manifold??? eller er det "bare" en forsøg med formler og div ligninger for at regne sig frem til det der er det CA "optimale" ????
ang min egen manifold. det var bare et forsøg, bare for at gøre et eller andet. men min motor er aldrig blevet målet eller chippet med den på. så man ved aldrig. den kan være lavet lige så forkert som den kan være lavet rigtigt.
og det samme er det med min manifold og 4 gasspjælde.. det er bare et forsøg på at gøre det bedre. og det bliver gjort efter mit eget hovede.