Anonymous skrev:
Husk også at hvis du vil have en RS T motor i din MK5 så skal der være en styret kat på til syn da mk5éren er født med det...og det kan den alm RS T mortor styring ikke klare.
....
Hvordan fikser man så den, det du mener er vel at min model har lambasonde og det har RS T ikke ...
Syns folkne skal jo bare have de rigtige tal på deres co måler når de tester den.
Så jeg smider den alm kat på fra en mk5. Har monteret en landasonde i forrøret men den er ikke sluttet til nogen steder ledningen er bare trukket op til lednings nettet og så er der godt med isolerbånd omkring så det ser ud som det altid har været sådan.
OG så skruer jeg bare ned for ladetryget og Coén sådan at den kun har en co på 0,03 så smutter den fint igenem syn.
Men hvis motoren er std og du køber en spots kat til den vil jeg faktisk tro den kan synes uden det store bøvl med at skrue den ned... har jeg godt nok ikke prøvet det er bare et gæt.
Men det med at bygge en RS T motor over i en MK5 er ikke bare sådan lige til. Der skal et komplet andet lednings net i motor rummet og der mangler også et ophæng til geearkassen på mk5 og du skal have kassen fra RS Tén med da den alm MK5 ikke kan holde.
I sær ikke hvis du skrue lidt op for trygget......så har du planer om det så køb en ordenlig kobling til den med det samme....jeg monterede en Ny orginal RS T kobling i min motor da den kom i den kørte ikke engang 5000 km....
SÅ skal den bare skrues op bagefter igen... og have monteret den 4" udst igen
Afgiften på sådan en ombykning er den samme som hvis du henter en Rigtig RS Turbo til landet. Ja lage 20000 den gang.