Rover 620Ti / Nissan 200sx ???
Redaktør: Moderatorer
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
- hYe
- Mester Medlem
- Indlæg: 732
- Tilmeldt: 19 dec 2003, 13:34
- Geografisk sted: Malmö
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Indlæg: 1275
- Tilmeldt: 06 jul 2003, 20:07
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
Gæst
Re: S13
Mads B 405 2.0 skrev:BravoDude skrev:Hehe, Ronni... Du glemmer lige at fortælle dem hvilken lader du kører med![]()
Kan kun give Ronni ret, er er potentiale i sådan en ca18det motor... Der er sog et lille svagt punkt på den motor og det er plejlstangslejerne og standard turboen så sørg for at tjekke disse hvis du er på udkig efter en sådan bil... Men den er sjaw at køre i, har selv en der er ved at blive gjort lidt sjovere 250+![]()
Men hvis pengepungen er til mere, så helt klart S14A, nem nem en bil dog er jeg ikke helt pjattet med bagenden... Men den SR20DET kværn kan jo lave 300 hk med standard motor bare med lidt mere benzin og lidt mere ladetryk...
Nyttige links i forbindelse med disse lækre biler...
www.nissan200sx.dk
www.team200sx.dk
www.sxoc.com
Håbe at du finde en model som du bliver glad for...
Jeg har været inde på www.nissan200sx.dk og lure lidt på ronni's..... hvor stor er sådan en t70 egentlig.....
jeg regner med at smide den T3/T4 på jeg alligevel har liggende sammen med en stor fmic, en 3" udstødning og et stort kegle filter.... også ellers holde mig indenfor hvad standard chippen kan klare til at starte på... man skal tænke lidt på $$..... senere skal den selvfølgelig have anden chip, pumpe, dyser, AFM og mere ladetryk
![]()
Nogen idé om hvad det kan give af HK med standard chip ?
Et bud på HK efter chip, pumpe, dyser, AFM og mere ladetryk ?
En T70 er STOR... hehehe.. Den jeg havde på kunne levere op til 650hk.
Men har fået fat i en anden, custom made for me, som kan levere fuldt ladetryk ved omkring 3500 omdr. op til 2 bar hvis jeg ønsker det. MEGET mere bundtræk.
-
nissan200sx.dk
-
nissan200sx.dk
- Indlæg: 8
- Tilmeldt: 15 jul 2005, 20:09
- Kontakt:
Mig som også skrev de 2 sidste indlæg.
Min brors 200sx smed 205 hk, 288Nm med en std chip. Et par dage senere røg der en toppakning. Toppen af, og damn de ventiler var LYSE!! Tydeligt den har kørt for magert. Så kan kun sige, skift chip og vær sikker på den kan få benzin nok!
Min brors 200sx smed 205 hk, 288Nm med en std chip. Et par dage senere røg der en toppakning. Toppen af, og damn de ventiler var LYSE!! Tydeligt den har kørt for magert. Så kan kun sige, skift chip og vær sikker på den kan få benzin nok!
Car: Nissan 200sx - s13
Engine: RB25DET
Power: Soon ~550hk.
0 - 100: < 4,5 sek
Topspeed: Soon 316 km/t
"Be a man, drive nissan"
Engine: RB25DET
Power: Soon ~550hk.
0 - 100: < 4,5 sek
Topspeed: Soon 316 km/t
"Be a man, drive nissan"
-
mads
nissan200sx.dk skrev:Forresten. Lad være med at smid stor turbo på den eller give for meget tryk på std turbo med en std chip!!! Noget af det første som SKAL skiftes er den chip!! meget vigtigt.
Benzin pumpe, og dysser skal også siftes inden stor turbo! Ihvertfald pumpen.
hvad køre du med af chip.... en universal eller en der er lavet på rullefelt til din motor ?
-
skovbamsen
- Junior Medlem
- Indlæg: 91
- Tilmeldt: 04 mar 2004, 22:30
-
Mads B (dk)
- Mester Medlem
- Indlæg: 1402
- Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
- Geografisk sted: Fredericia
- Kontakt:
så fik jeg købt en nissan..... nu mangler jeg bare at få solgt den anden og betalt afgift.....
ER der nogen der veed hvor omdr.begrænseren ligger standard på sådan en....., og hvor hurtig går den på toppen standard.....min bror mener helt bestemt den er chippet fordi den nakker hans vectra i30 op til 150kmt
ER der nogen der veed hvor omdr.begrænseren ligger standard på sådan en....., og hvor hurtig går den på toppen standard.....min bror mener helt bestemt den er chippet fordi den nakker hans vectra i30 op til 150kmt
-
2fat2fly
- Mester Medlem
- Indlæg: 948
- Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
- Geografisk sted: Fyn

