Den startede fint her til morgen, men tog ikke gassen så godt de første 30sek. Jeg tror det er ASE der skal øges lidt da den skød. Så den har jeg øget lidt, så lad os se når jeg skal hjem fra arbejde om ikke det er blevet bedre
Jeg trimmede _lidt_ fuldgas igår aftes på en øde landevej, men nåede kun et par runs, så kørte jeg ind på en rasteplads for at evaluere og trimme. Sørme så om ikke politiet kørte ind på rastepladsen og spurgte, hvad jeg lavede!

Øh hej, tja min motor har en "fejl" så jeg er ude og køre en "datalog", hvortil betjenten i korte træk svarede: "nåja det lyder jo ikke så farligt, ha´ en fortsat go´ aften" ... pyyyha der bankede mit hjerte lige _lidt_ hurtigere et øjeblik... De var ude for at lede efter en bil ikke helt ulig min og blev i området, så jeg daffede stille og roligt hjem
Men jeg fik også trimmet acc enrichment og det gav endnu skarpere speederrespons, faktisk er "blip" teknikken ret god til at finde de rette værdier, altså den hvor man sidder og gasser op og lader den falde ned igen hurtigt flere gange efter hinanden! Jeg er slet ikke færdig med det, men her er de værdier jeg er nået frem til indtil videre:
9.0 ms @ 250kpa/s
8.0 ms @ 150kpa/s
5.0 ms @ 100kpa/s
3.0 ms @ 50kpa/s
Treshold = 80kpa/s
Hvilket jo betyder at den nederste rent faktisk ikke bliver brugt, men jeg savner den ikke som sådan...
Det næste der skal trimmes på er ve tabel mht til økonomi, jeg tror simpelthen jeg skal have gang i min Innovate datalogger og ha kørt et map ud til den, så jeg kan se hvor vi ligger henne, nu har jeg da i det mindste en idé om hvor og efter hvad jeg skal kigge.
og så skal der trimmes lidt mere fuldgas, der er et par magre pukler omkring 4500rpm-5500rpm, som jeg gerne vil af med og den går rigelig fed (lambda 0.80-0.70) mellem 6200rpm og 7000rpm