christianc skrev:
OKay, men der skal nok en gearkasse med, den der sider i ny skal man "lære at kende" den er også skiftet fra 4g til 5g. Nårh man så opgradere til en turbo motor, er der så andet som skal med? tænkte på spedo, bremser, etc.vis den skal synes?
Du får den ikke synet med hverken JR eller SB motor (70 og 80 hk) i - ikke lovligt i hvert fald. Du ryger over 20% effektforøgelse, så der skal papirarbejde til.
En øko-TD'er med 60 hk'er kan du hælde i uden bøvl.
Alle motorene er dog rimeligt meget plug'n'play så vidt jeg ved - det er jo ren mekanik med de gamle TD'ere - strøm til starter, generator, forvarmer og solenoid - så kan sådan en jo sådan set køre.
Nu er jeg ikke helt på det rene med bremserne på D'erne - men jeg kunne forestille mig at den har de helt små 10 mm. tykke skiver - de er ikke mange potter pis værd. TD'erne har 239x12 mm. massive - og de er ikke meget at råbe hurra for - men det kan igen ikke synes uden at f.eks. VW giver dig et stykke papir på at de godkender ombygning til f.eks. TD bremser.
Men øh... hvad med evt. at købe min GTD'er? Kæresten er lidt i tvivl om hun gider beholde den - kører fint og alt det der, men hun overvejer om hun skal have noget andet.