Den holder spændingen i opvarmningsfasen den siger bare low voltage uden varsel og begynder på ny hvor spændingen den viser er ok. Har lige sat en batteri tester på den 13.8 volt ved 700 omdr 12 volt med lm1 tændt men slukket motor. Den viser det samme på lm1 og batteri testeren viser ingen ændring overhovedet når lm1 går ud. Så jeg sætter nok innovate sensoren i når jeg har været til syn med bilen og skal geninstallere lm1. Det bliver så nok med opstart over generatoren og batteriet som du foreslog og et permanent ophæng i handskerummet. Er det overhovedet til at skille stikket til sensoren uden vold.
Morten VJ skrev:Det kan sagtens være en død sensor. på producentens side advare man kaftigt imod at køre med sensoren i udstødningen, uden tilsluttet controller.
hvorfor egentlig det ? har du et link til ovenstående ?
ok blev helt bange, havde LM-1´eren på en kammerats bil og vi kørte lidt rundt i lørdags uden power på, men tilsodning er nok ikke et problem med meget få/korte ture..
nu vi er ved LM-1 problemer...
Jeg har nogle gang oplevet af den har givet vildt pulserende målinger evt efterfulgt af "Too rich" for derefter at gå over i en "error 8".
Når man så slukker og derefter tænder den igen, siger den "error 4" indtil jeg piller sonden ud og laver en ny kalibrering....
Det er en pain in the ass.... for at sige det mildt... iflg innovates forum kan det være for høj temp i udstødningen... men vi taler altså om en motor der kører 100% standard og i tomgang...
Nu vil jeg så prøve at lave en combo med en 0.4 rustfri stålplade som varmeskjold tættest på udstødningen efterfulgt af en 1mm alu plade yderst, dette kræver naturligvis afmontering af skiven.