Morten VJ skrev:
Ræserjørgen skrev:
den både køre og lyder bedre samt køre længere på km/l
, der lød det bare mere som om den druknede de(n) yderste cylinder(e) i olie nedefra , med ekstremt effekttab til følge... indtil der blev kørt mere ligeud igen... Men fejlen ligger altså ikke i olien Åge , mere i dens placering under kørslen...
Du må have et meget bedre vejgreb end de fleste hvis du kan få en cylinder til at drukne i olie der kommer fra bundkarret.
Det er nok nærmere dine hydrauliske løfrere der har manglet olie, hvilket bevirker at ventilerne ikke åbner som de skal.
Men uanset årsag så er skvulp plader med div envejs klapper, og hvad man ellers kalder dem. den eneste økonomiske løsning.
Den eneste fald grupe er at man kan risikere at smadre motoren grundet for lidt olie omkring oliepumpen
MVH
Morten[/quote]
har kørt på 15/60 dæk i forskellige bredder i en escort 3.er der var totalt strippet , tårnstiver og med skålsæde m. h-sele, og rst bremser , og fælge med et mål der øgede hjulafstanden med 40mm , men har du en hjemmeside eller nogle billeder af den volvo MS i motor ? har tænkt lidt i de baner... bare med kompressor - ved du om der er muligt at have flere indstillinger gemt i boxen ? eksempelvis en til når jeg er fattig , og en til når jeg har travlt ? og så skifte mellem de ROM's på en kontakt i kabinen..
takker
GIB GAS