SÅ er det jeg godt vil vide hvorfor det ene eller det andet...?
Her er lidt billeder af det jeg mener..
Det var lige det eneste billde af jeg kunne finde af den anden måde..

Redaktør: Moderatorer

bmwmanden skrev:hov da der misforstod jeg da vist noget...ja, nogen sætter lmm på tryksiden, men det har jeg også prøvet at elsperimentere lidt med, på samme motor i øvrigt, men der er ikke den store forskel, hvis nogen overhovedet...men du kan jo nok godt se at der ikke er plads til 2 lmm ved turboerne ik
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Du skal tænke på hvis du trykker igennem imm så ligger din tændingskurve MEGET højt,og vil ikke anbefale ret meget tryk.
MVH Finn.
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Der er ikke bankesensor på denne motor.Så tændingskurve ligger som sugemotor.Har også ladet mig fortælle at når du trykker igennem en flowmåler ændre du i den oprindelige kurve.
Men du er velkommen til at rette mig
MVH Finn.
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Der er ikke bankesensor på denne motor.Så tændingskurve ligger som sugemotor.Har også ladet mig fortælle at når du trykker igennem en flowmåler ændre du i den oprindelige kurve.
Men du er velkommen til at rette mig
MVH Finn.