JEG er så en af de fjolser i snakker om, tror i selv at nogle af jer havde fået lov til at arrangere noget lovligt hvis ikke det kunne kategoriseres som et problem hos politikerne? Tror i selv at tv-stationen har fundet de pæneste klips at vise? Tror i selv vi tænker: nu skal vi ud og sætte alle andres liv på spil? NEJ men det sælger bedre at vise lortet. vi (syhavsrace og burnout) har været udsat for nøjagtig det samme: ensidig fordrejning af fackts og uforberedte jurnalister, men det er jo også lige meget om de er forberedte, for de klipper bare lortet om, og for hr og fru danmark er alt hvad de siger rigtigt!!! Hvor mange af jer får dasus blad? Det sidste var der en rigtig god leder, vil gerne opfordre en der har mulighedden for det til at scanne den ind og lægge ud herinde.
Jeg tror IKKE på at alle harinde sider hver weekend og hekler, der må sq da snart være nogle der tør stikke næsen frem.
Prøv at gå ind på vores forums, der vil i se at sikkerhed osv faktisk er noget vi prøver at gøre noget ved.
Lige en sidste ting som jeg nok bliver mere upopulær på:
Hvem er mest ansvarsfuld: Ham der skal prøve topfart acc osv på sin bil i offenlig traffik, eller dem der mødes på et øde industriareal og kører hvor der kun er folk til stede der ved at det foregår og dermed kender risikoen for at shit CAN happen? Jeg stemmer for det sidste, hvilket også er en af grundene til at vi gerne vil ha de helt unge væk fra vores træf.
I sidste ende hendler det om det samme: vi vil alle ha en bane, vi har bare hver vores måde at prøve på, og i stedet for at bruge energi på at svine os max til, kunne energien jo bruges på lidt samarbejde?
Næste problem nu jeg allerede har skrevet et pisse langt indlæg (sorry) er en bane nok? vil mene at der skal 2 baner til, en på hver side af storebælt...
Glæder mig på forhånd til at blive svinet til, men i det mindste har jeg været ærlig.